مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۴۳ درصد مشترکان برق استان کرمانشاه مشترکان خانگی هستند، گفت: با بررسی انجام شده ۷۵ درصد این مشترکان خوش مضرف هستند و الگوی تعریف شده از سوی وزارت نیرو را رعایت می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۴۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵ 06 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا محمد مرادی، افزود: ۲۵ درصد از مشترکین استان الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند که توقع داریم در فصل تابستان مصرف را کاهش بدهند و به ازای هر میزان کاهش، پاداش به این مشترکان تعلق خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه با همکاری مشترکان می‌توانیم تابستانی بدون محدودیت را داشته باشیم ادامه داد: با توجه به افزایش دما و به دنبال آن افزایش مصرف برق در تابستان، مردم با مدیریت مصرف می‌توانند با صنعت برق همکاری داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه اظهار داشت: به توجه به کوهستانی بودن و اقلیم هوای استان کرمانشاه، نیاز نیست که مشترکان از کولر‌های گازی استفاده کنند و با کولر آبی می‌توانند دمای محیط را تنظیم نگه دارند.

وی اضافه کرد: توقع از همه مشترکان و به ویژه در بخش خانگی این است در ساعت‌های پیک و اوج مصرف یعنی از ساعت ۱۲ تا ۱۷ و از ساعت ۱۹ تا ۲۳ با استفاده نکردن از لوازم پرمصرف برقی و کاهش مصرف، تابستان بدون محدودیتی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: مشترکان بخش کشاورزی با پنج ساعت همکاری با صنعت برق می‌توانند ۱۹ ساعت انرژی رایگان دریافت کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار