رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه:
رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه با اشاره به کسب رتبه برتر دانشگاه صنعتی در رتبه بندی تایمز گفت: کسب این رتبه با کمک دانشجویان فعال و سخت کوش دانشگاه صنعتی است و باید تلاش کنیم از نظر عملی به استان و کشور کمک کنیم.
کد خبر: ۱۰۴۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵ 07 June 2022

علیرضا دودمان تیپی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: خوشبختانه دانشگاه صنعتی کرمانشاه در رتبه بندی تایمز جزو ۱۰۰۰ دانشگاه برتر قرار گرفته است.

وی با اشاره به محدود بودن کادر دانشگاه صنعتی از جمله کارکنان و اعضای هیئت علمی، افزود: علی رغم محدودیت در تعداد کارکنان و اعضای هیئت علمی، دانشجویان پرتلاش، فعال و با استعدادی در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که به کسب چنین رتبه‌هایی کمک می‌کنند.

رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه ادامه داد: تا کنون به نسبت جمعیت دانشگاه نتایج پژوهشی خوبی اخذ کردیم، در ادامه هم سعی خواهیم کرد فضای دانشگاه را از نظر تئوری و کیفیت حفظ کنیم و از نظر عملی هم به صنعت نزدیک شویم و به صنعت کشور و استان به صورت چشمگیری کمک کنیم.

وی در ادامه یادآور شد: این رتبه بندی‌ها نشانگر شاخص بودن دانشگاه است اگر چه به این بسنده نمی‌کنیم و امید است بتوانیم در تولید دانش و تفکر، تولید ایده و جلو بردن دانش و فناوری در کشور و استان گام‌های عملی هم برداریم.

دودمان تیپی تاکید کرد: رتبه بندی‌ها که شاخصی برای کیفیت کار‌های تئوری دانشگاه است عموما بر اساس تعداد مقالات نسبت به تعداد اعضای هیئت علمی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار