فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:
فرمانده انتظامی استان امنیت مردم و جامعه را خط قرمز پلیس دانست و گفت: هرکسی بخواهد از این خط قرمز عبور کند با واکنش قاطعانه ماموران جان برکف و مقتدر انتظامی مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۴۹۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶ 12 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سردار "علی اکبر جاویدان" در دیدار با مسئولان شهرستان سنقروکلیایی اظهار داشت: امروز شاهد وقوع جرائم خشن حداقلی در استان کرمانشاه هستیم و امنیت موجود با توجه به مرزی بودن استان قابل‌قبول است.

وی تصریح کرد: پلیس برای تامین امنیت مردم و ایجاد فضایی امیدوارکننده در جامعه با کسی تعارف ندارد و قاطعانه به مقابله با افراد و گروه‌هایی می‌پردازد که قصد ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی را دارند.

جاویدان یادآور شد: امنیت نیاز اساسی هر جامعه و زیرساخت توسعه و پیشرفت آن به شمار می‌رود که پلیس عهده دار تامین و برقراری آن شده است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه امنیت پایدار می‌تواند جامعه را به سمت رونق و پیشرفت سوق دهد، گفت: در این راستا ماموران جان برکف انتظامی شبانه روز تلاش می‌کنند تا بتوانند امنیت موجود را ارتقاء بخشیده و رضایت عموم را جلب کنند.

وی تصریح کرد: همواره افرادی به دنبال ایجاد ناامنی در جامعه به منظور رسیدن به اهدافشان هستند، اما سد پلیس مستحکم‌تر از آن است که این عده بتوانند خللی در تامین نظم و امنیت ایجاد کنند.

جاویدان با اشاره به تلاش‌های پلیس کرمانشاه در راستای برقراری نظم و امنیت گفت: برخورد با پدیده‌های قاچاق و احتکار کالا، برخورد با پدیده سرقت و مقابله قاطعانه با قاچاقچیان، محتکران و سارقان از جمله مهمترین برنامه‌های امسال پلیس است.

این مقام عالیرتبه انتظامی در ادامه سنقروکلیایی را یکی از امن‌ترین شهرستان‌های استان معرفی کرد و گفت: خوشبختانه کنترل خوبی بر رفتار مجرمان وجود دارد و ماموران پلیس شبانه روز تلاش می‌کنند امنیت موجود را ارتقاء ببخشند.

وی همچنین با تجلیل از مردم مومن و ولایتمدار سنقروکلیایی، آن‌ها را در زمره نجیب‌ترین شهروندان جامعه معرفی کرد و گفت: اهالی مومن، ولایتمدار و انقلابی این شهرستان همواره از بهترین مدافعان نظام و انقلاب اسلامی ما بوده اند.

سردار جاویدان در پایان گفت: خدمت به مردم شریف سنقروکلیایی و دیگر اهالی استان کرمانشاه برای پلیس افتخار است و اجازه نمی‌دهیم عده‌ای معدود امنیت و آرامش شهروندان را با اخلال روبرو کنند.

در این دیدار امام و جمعه و فرماندار سنقروکلیایی نیز در سخنانی با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات پلیس، امنیت موجود در شهرستان را مطلوب ارزیابی و آمادگی خود را برای همکاری همه جانبه با ماموران پلیس اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان در پایان این دیدار با اهدای لوح و هدیه از مسئولان شهرستان سنقروکلیایی تقدیر کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار