مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: برق ۲۲ مشترک اداری و شرکت در اهواز که الگوی مصرف را رعایت نکرده بودند از سوی ماموران این شرکت قطع شد.
کد خبر: ۱۰۵۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸ 15 June 2022

عبدالحمید عباس شیاری چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور جلوگیری از بروز خاموشی، با رصد ۲۴ ساعته ساختمان‌های اداری و تجاری در سطح کلانشهر اهواز، تشدید برخورد با ادارات، شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی پرمصرف، و قطع برق آنها در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به دستورالعمل ابلاغی برای کاهش ۳۰ درصدی برق در وقت اداری و ۶۰ درصدی پس از وقت اداری ، ادامه داد: متولیان دستگاه‌ها و شرکت‌ها لازم است نسبت به کنترل بار مصرف خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز خاطر نشان کرد: ساعت پیک یا اوج مصرف برق در کلانشهر اهواز از ساعت ۱۲ تا ۱۸و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ است.

وی از شهروندان خواست با توجه به ناترازی تولید برق و شرایط آب و هوایی، صرفه جویی حداکثری را در راستای تامین رفاه و آسایش عمومی جدی بگیرند.

کلانشهر اهواز ۶۰۹ هزار مشترک برق دارد که شامل ۵۵ هزار مشترک روستایی، ۸۵ هزار مشترک تجاری ، ۲ هزار مشترک صنعتی، یک هزارو ۵۰۰ مشترک کشاورزی و ۲۵ هزار مشترک عمومی است.

به گزارش ایرنا یکشنبه هفته جاری برق ۱۰ مشترک اداری و شرکت در اهواز که الگوی مصرف را رعایت نکرده بودند قطع شد.

بر این اساس از ابتدای طرح رصد ۲۴ ساعته رعایت الگو مصرف ادارای و تجاری در خوزستان تاکنون برق ۳۰ مشترک اداری و تجاری به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف با استناد به مصوبه هیات وزیران قطع شده است.

امور برق شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون زیرنظر شرکت توزیع برق اهواز است.

برچسب ها: مصرف بهینه برق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار