رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند ضمن مدیریت سفر خود می توانند از محورهای جایگزین "فیروزکوه و هراز" تردد کنند.
کد خبر: ۱۰۵۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱ 16 June 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 26/03/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
شهادت نقطه تعالي و اوج فداكاري انسان در راه دفاع از ارزش‌ها
فرمانده انتظامي استان مازندران در ديدار با خانواده معظم شهدا در ساری، شهادت را نقطه تعالي و اوج فداكاري انسان در راه دفاع از ارزش‌ها دانست.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس ، سردار "مرتضی میرزایی" به همراه معاون نیروی انسانی و رئیس اداره ایثارگران این فرماندهی به پاس قدرداني و گراميداشت مقام شامخ شهداء با خانواده معظم شهیدان والامقام "علی عباس زاده ، سید محسن طاهریان و عارف نوریان" در شهرستان ساری دیدار کرد.
وی با اشاره به اينکه شهادت نقطه تعالي و اوج فداكاري انسان در راه دفاع از ارزش‌هاست، گفت: شهدا خالص ترين بندگان خدا هستند كه با اهداي خون خود، استقلال و آزادي را براي جامعه اسلامي به ارمغان آوردند.
فرمانده انتظامی مازندران با گرامی داشت یاد وخاطره شهدای عرصه نظم و امنیت، گفت: امنیت و آسایش امروز جامعه مرهون خون شهدا، رشادت جانبازان و ایثارگری های کارکنان فرماندهی انتظامی است.
سردار میرزایی با بیان این که خانواده های معظم شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند، تصریح کرد: خانواده های شهدا الگوی صبر و استقامت اند و باید همواره قدردان رشادت های این عزیزان باشیم .
وی در ادامه تصریح کرد: شهدا و جانبازان، با ایثار و از خودگذشتگی آسایش و امنیت را به مردم هدیه کردند و پاسداشت ایثار گری های این عزیزان یک تکلیف و وظیفه همگانی است.
فرمانده انتظامی استان مازندران زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهيدان و ادامه دادن راه و هدف والاي آنان را يکي از وظايف اساسي هر مسلمان عنوان و خاطر نشان کرد: اگر رشادت ها و جانفشانی ها اين لاله هاي بهشتي در راه اسلام و دفاع از ميهن عزيز اسلامي نبود، امنيت و آرامش کنوني حاکم بر جامعه نيز ميسر نمی شد.
--------------------
انسداد مقطعی محور کندوان
رئیس پلیس راه استان مازندران از انسداد مقطعی محور کندوان از روز یک شنبه 29 تا31 خرداد ماه از ساعت 8 صبح الی 5 عصر حد فاصل "کف هزارچم تا سیاه بیشه " خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یدالله جهان تاب" در تشریح این خبر، گفت: به منظور اجرای عملیات عملیات پاکسازی و لق گیری ترانشه های باز ریزشی در کیلومتر50 تا 64 حد فاصل کف هزارچم تا سیاه بیشه محور کندوان، محدودیت های ترافیکی در این محور به اجرا در خواهد آمد.
وی، افزود: به همین منظور تردد وسایل نقلیه از روز یک شنبه 29 تا 31 خرداد به صورت مقطعی از ساعت 7 صبح الی 5 عصر در این محور ممنوع است.
رئیس پلیس راه استان مازندران، تصریح کرد: رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند ضمن مدیریت سفر خود می توانند از محورهای جایگزین "فیروزکوه و هراز" تردد کنند.
سرهنگ جهان تاب از رانندگان وسایل نقلیه خواست در زمان اعمال محدودیت با صبر و حوصله و رعایت قوانین و مقررات پلیس راهور و عوامل راهداری را در اجرای ماموریت یاری کنند و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.
--------------------------
دستگیری 32 سارق در هشتمین مرحله طرح عملیاتی ظفر مازندران
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران از دستگیری 32 سارق در اجرای هشتمین مرحله طرح عملیاتی ظفر به منظور افزایش احساس امنیت عمومی برای شهروندان مازندرانی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین زارع" با حضور در فرماندهی انتظامی شهرستان قائم شهر و نظارت بر اجرای طرح ظفر گفت: طرح ظفر 8 با بکارگیری88 تیم عملیاتی بصورت همزمان در 5 شهرستان قائمشهر، مياندرود، فريدونکنار، چالوس و رامسر به مرحله اجرا در آمد.
وی افزود: این طرح در 5 محور اصلي برخورد با محتکران و قاچاق کالا، سارقان حرفه اي، دارندگان سلاح های غیرمجاز،برخورد و دستگیری اراذل و اوباش و قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر اجراء شد.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در اجرای این طرح،10 عامل افیونی و 32معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع 5 کیلو و 200گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.
سرهنگ زارع از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: با دستگیری 32 سارق، یک خودرو و یک موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه های این سارقان کشف شد.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران از دستگیری 5 از اراذل و اوباش در سطح استان خبر داد و گفت: در این طرح 45 مجرم تحت تعقیب مراجع قضائی شناسایی و دستگیر شدند.
وی به کشف 6 قبضه سلاح شکاری، 197 قبضه سلاح سرد و 416 قطعه تجهیزات و قطعات ماهواره در این طرح نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا، 2 هزار و 200کیلو چوب جنگلی، یک دستگاه موتور سنگین قاچاق نیز کشف شد.
سرهنگ زارع از توقیف 18خودرو و 11 موتورسیکلت در اجراي دستور قضائي و به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح خبر داد و گفت: 14 واحد صنفی نیز پلمب شدند.
--------------------------
دستگيري سارق دوچرخه و موتور سیکلت در"بابل"
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگيري سارق دوچرخه و موتور سیکلت با 18فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد زمان شالیکار" با اعلام این خبر، گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت دوچرخه و موتور سیکلت در اين شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی اين فرماندهي با اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق به شناسايي سارق شدند و با هماهنگی قضائی، متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: متهم در بازجويي هاي فنی پليس به جرم خود اعتراف کرد که پس از تشکيل پرونده، جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.
سرهنگ شالیکار در پايان از شهروندان خواست: توصيه هاي پليس را در حفظ و نگهداري اموال خود جدي گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوک، موضوع را سريعاً با شماره تلفن110به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.
-------------------------
کشف 2 هزار لیتر تینر روغنی تقلبی در تنکابن
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف2 هزار لیتر تینر روغنی تقلبی با برچسب و لیبل برخی از شرکت های معتبر، خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه انواع تینر روغنی تقلبی توسط فردی در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران نظارت بر اماکن عمومی تنکابن پس از هماهنگی قضائی، متهم را دستگیر و در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط متهم، 2 هزار لیتر انواع تینر روغنی تقلبی کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن ارزش تقریبی کالای کشف شده را بالغ بر یک میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: متهم با استفاده از الصاق برچسب و لیبل برخی از شرکت های معتبر بر روی تینر های تقلبی آن را روانه بازار می کرد.
سرهنگ دیلمی با اشاره به اینکه در بازرسی دقیق از انبار موصوف، 5 هزار عدد برچسب و لیبل جعلی کشف شد، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده، جهت سسیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
-----------------------------
کشف 2تن چوب جنگلي قاچاق در نكا
فرمانده انتظامي شهرستان نکا از توقيف یک دستگاه نیسان با 2 تن چوب جنگلي قاچاق در آن شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در بیان این خبرگفت: در پي کسب خبری از اداره منابع طبیعی مبني بر تردد یک دستگاه خودرو نیسان حامل چوب قاچاق در حوزه پاسگاه پی رجه، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پاسگاه "پی رجه زرندین" این فرماندهی با هماهنگي قضائي، خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آن 2 تن چوب جنگلي قاچاق کشف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان نکا، تصريح کرد: راننده خودرو به مرجع قضائي معرفي و چوب هاي قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان تحويل شد.
سرهنگ عزیزی درخاتمه ضمن تشکر از همکاری تنگاتنگ اداره منابع طبیعی در مبارزه با قاچاق فراورده هاي جنگلي، از مردم خواست : براي جلوگيري از سودجویي هاي افراد فرصت طلب در صورت شناسائي افرادي که اقدام به قاچاق فراورده هاي جنگلي و منابع طبيعي مي کنند مراتب را به مرکز فوريتهاي پليسي 110 اطلاع دهند خبرنگارخبرگزاری تابناک مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار