نشست هم اندیشی هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان با مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۴۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵ 06 July 2022

در نشست هم اندیشی هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان با مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران بر همکاری و تعامل ۲ جانبه تاکید شد.

دکتر حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اهمیت و ارزش چنین نشست هایی گفت: آمادگی داریم تا با مرکز کارشناسان دادگستری خوزستان همکاری بیشتری داشته باشیم. از مرکز کارشناسان دادگستری خوزستان تقاضا داریم از ظرفیت های خود برای کمک به مجموعه شرکت ملی حفاری استفاده کند.

وی گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل هایی که در مجموعه مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان و کارشناسان آن وجود دارد این آمادگی و تمایل را داریم که در آینده با ارجاع کارهای کارشناسی به این مرکز از توانمندی کارشناسان مرکز بهره بیشتری بگیریم.

محمد کرم زاده رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان هم در این نشست بر آمادگی کامل این مرکز برای همکاری با شرکت ملی حفاری تاکید کرد و گفت: هم اکنون حدود ۴۰۰ کارشناس رسمی دادگستری در رشته های مختلف کارشناسی در مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان مشغول به کار کارشناسی هستند.

گفتنی است در این نشست که تعدادی از مدیران و معاونین شرکت ملی حفاری هم حضور داشتند راهکارهای همکاری بیشتر بین مرکز کارشناسان دادگستری خوزستان و شرکت ملی حفاری مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار