معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از تعویق زمان برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور در کرمانشاه و موکول شدن آن به اردیبهشت‌ماه سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ 04 October 2015
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از تعویق زمان برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور در کرمانشاه و موکول شدن آن به اردیبهشت‌ماه سال آینده خبر داد.

هاشم پیراینده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی و صنعتی کشور که قرار بود نیمه اول آبان‌ماه امسال در کرمانشاه برگزار شود به تعویق افتاد.

وی علت به تعویق افتادن این نمایشگاه را هم‌زمانی آن با اکسپوی بین‌المللی بغداد عنوان کرد و افزود: اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با رایزنی‌های صورت گرفته قرار است به نمایندگی از ایران در اکسپوی بغداد حضور داشته باشد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: تجار عراقی نیز به دلیل حضور در نمایشگاه بین‌المللی بغداد فرصت حضور در نمایشگاه کرمانشاه را نخواهند داشت.

پیراینده بیان داشت: واحدهای تولیدی ایرانی نیز احتمالا برای شرکت در نمایشگاه بغداد راغب هستند و به همین خاطر اولویت به نمایشگاه بغداد داده شد و نمایشگاه کرمانشاه به تأخیر افتاد.

وی با بیان اینکه زمان دقیق برگزاری مجدد هنوز در کارگروه توسعه صادرات تصویب نشده است، اضافه کرد: احتمالا نمایشگاه مذکور در اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه یادآور شد: موافقت‌نامه برگزاری این نمایشگاه از سازمان توسعه تجارت اخذ شده و نخستین بار است که در شهری غیر از تهران برپا می‌شود.

پیراینده خاطرنشان کرد: تمام بخش‌ها همچون صنعت، معدن، کشاورزی، گردشگری، خدمات فنی و مهندسی، درمانی و هر بخشی که محصولات آن به‌عنوان ظرفیت‌های صادراتی محسوب می‌شود می‌توانند در این نمایشگاه حضور یابند.

به گفته وی، در صورت استقبال بیش از ظرفیت نمایشگاه شاخص‌هایی برای افراد شرکت‌کننده همچون سابقه صادراتی و کالاهای صادرات‌محور در نظر گرفته شده و اولویت‌بندی می‌شوند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان کرمانشاه در نیمه دوم بهمن‌ماه یا نیمه اول اسفندماه امسال خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار