در صورت اطلاع از فعاليت قاچاقچيان مواد مخدر و هرگونه مسائل امنیتی و انتظامی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
کد خبر: ۱۰۵۵۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷ 09 July 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 16/04/1401 تقدیم حضورتان می گردد .

 

 

دستگیری محتکر شکر در سوادکوه شمالی 

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف 13 تن شکر احتکاری در سوادکوه شمالی خبر داد . 

سرهنگ محمد محمدپور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در راستاي تحقق فرامين مقام معظم رهبري در خصوص لزوم مبارزه با اخلال گران نظام اقتصادي و به منظور مقابله با قاچاق و احتکار ارزاق عمومی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی از احتکار مواد غذایی توسط فردی در شهرستان سوادکوه شمالی با خبر شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، افزود: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران با همکاری نماینده اداره صنعت ، معدن و تجارت آن شهرستان از محل نگهداری کالا توسط متهم بازدید کردند .

سرهنگ محمدپور تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته از انبار نگهداری کالا توسط متهم 13 تن شکر به ارزشی بالغ بر 2 میلیارد و 340 میلیون ریال کشف شد .

وی از پلمب انبار نگهداری کالا متعلق به متهم خبر داد و اظهار داشت: نامبرده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

محمدپور در خاتمه با اشاره به این که هدف از احتکار و قاچاق کالا منفعت طلبی و سوء استفاده از نیازمندی های عمومی است،از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.

 

-----------------------------------------

 

دستگیری 3 سارق اماکن خصوصی و دولتی در آمل 

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری 3 سارق منزل و اماکن خصوصی با 14 فقره سرقت خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی داداش تبار" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در این شهرستان ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، تصریح کرد:در اجرای این ماموریت، مأموران پاسگاه آغوزبن با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ داداش تبار در ادامه اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی، متهمان در اقدامی عملیاتی دستگیر شدند و در بازرسی از مخیگاه های آنان مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف شد.

وی با بیان این که متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 14 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند، گفت: این سارقان حرفه ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

-----------------------------------------

 

کشف 2 و نیم کیلو مواد مخدر در میاندورود 

سرهنگ مجید باقری جامخانه فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر و کشف 2 کیلو و 500 گرم تریاک در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مجید باقری جامخانه "در تشریح این خبر، اظهار داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدام اطلاعاتی از انتقال مواد مخدر از استان همجوار به این شهرستان، توسط 2 سوداگر مرگ با خبر شدند.

فرمانده انتظامی میاندورود، افزود: ماموران در عملیاتی ضربتی موفق شدند متهمان را حین انتقال مواد مخدر به این شهرستان با یک خودروی شخصی شناسایی و دستگیر کنند.

وی از کشف 2 کیلو و 500 گرم مواد مخدر تریاک در این عملیات خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند

سرهنگ باقری در پایان با اشاره به عزم جدی پلیس در مقابله با قاچاقچيان مواد مخدر، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از فعاليت قاچاقچيان مواد مخدر و هرگونه مسائل امنیتی و انتظامی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

-----------------------------------------

 

کشف 3600 نخ سیگار قاچاق در نوشهر 

سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از کشف 3600 نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ اکبر درویشی در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، درتشريح جزئيات اين خبر، گفت: در اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص کالا هاي سلامت محور، ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک قاچاقچی محصولات دخانی در این شهرستان شدند .

فرمانده انتظامی شهرسان نوشهر ، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران پلیس امنیت عمومی به همراه نماینده اداره صنعت،معدن وتجارت از واحد صنفی متعلق به متهم بازدید کردند .

سرهنگ درویشی از کشف 3600 نخ انواع سیگار خارجی قاچاق از محل فعالیت متهم خبر داد و اظهار داشت: ارزش کالاهای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر 150 میلیون ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به تحویل کالای قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی، گفت: متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر ضمن تأکيدبر همکاري، همراهي و مشاركت آحاد مردم در برقراری نظم اجتماعي، خاطر نشان كرد:مبارزه با قاچاق کالا، از جمله کالاهای سلامت محور گامی برای توسعه امنیت پایدار، رفع بیکاری و حفظ سلامت افراد جامعه است.

خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار