با هدف رشد صاحبان ایده؛
فنی حرفه‌ای همدان در راستای پشتیبانی از ایده‌های دانش بنیان تفاهم نامه همکاری با شرکت شتاب دهنده همپیوند منعقد کرد.
کد خبر: ۱۰۵۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵ 12 July 2022

فنی حرفه‌ای همدان در راستای پشتیبانی از ایده‌های دانش بنیان تفاهم نامه همکاری با شرکت شتاب دهنده همپیوند منعقد کرد.

 

به گزارش تابناک همدان،

  • مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان هدف از انعقاد این تفاهم نامه را توانمندسازی و شناسایی افراد خلاق و صاحب ایده از میان مهارت آموزان و مهارت آموختگان برشمرد.
وهب مختاران افزود: حمایت و پشتیبانی از ایده‌های نوآورانه و فناورانه با رویکرد کارآفرینی و تربیت نیروی ماهر مورد نیاز را از دیگر اهداف تفاهم نامه است.
 
وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت توسعه منابع انسانی متخصص و ماهر و افزایش مهارت‌های نیروی کار در ارتقا کمی و کیفی مهارت‌های فنی و حرفه‌ای (خدمات و محصولات) و همچنین مشارکت در انجام «طرح نخلستان» ویژه دانش آموختگان دانشگاهی که متناسب با رشته دانشجویانی که برای آن‌ها بازار کاری وجود ندارد این طرح در مدت ۶ ماه مهارت‌های فناوری اطلاعات (IT) را به آن‌ها آموزش می‌دهد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان فراهم کردن مکان برای برگزاری دوره‌های آموزشی و تسهیلگری و همچنین فضا و زیر ساخت مورد نیاز برای استقرار شتاب دهنده طبق مقررات و قوانین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، نیازسنجی جهت برگزاری دوره‌های آموزشی و صدور گواهینامه مهارت برای شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی را از تعهدات این اداره کل برشمرد.
 
مختاران تصریح کرد: ارزیابی و پذیرش متقاضیان صاحب ایده‌های کارآفرینی از میان مهارت آموزان و مهارت آموختگان، ارتباطات راهبردی با شرکت ها، سازمان‌ها و شبکه‌های مشتریان و جلب مشارکت رسانه ها، تبلیغات و بازاریابی غیر مستقیم برای استارتاپ‌ها از اهم تعهدات شرکت شتاب دهنده همپیوند است.
 
استان همدان دارای ۲۲ مرکز و شعبه دولتی و ۱۹۸ آموزشگاه خصوصی ویژه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار