ناظر گمرکات استان کرمانشاه گفت: طی سه ماهه گذشته ۲۵ هزارو ۵۱۰ دلار هدیه وسوغات از کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده است.
کد خبر: ۱۰۵۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰ 12 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل ازفار بختیار رحمانی‌پور ناظر گمرکات استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی سه ماهه نخست امسال ایران از طریق مرز‌های زمینی خود یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون و ۶۰۴ هزارو ۷۰۵ دلار کالا به کشور عراق صادرات داشته که سهم گمرکات استان کرمانشاه ۶۳۴ میلیون ۷۳۷ هزارو ۷۹۷ دلار کالا بوده است، استان کرمانشاه در این مدت از لحاظ ارزش سهم ۴۳ درصدی و از نظر وزن سهم ۳۷ درصدی از صادرات زمینی کشور به عراق را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه طی مدت مذکور ۲۵ هزارو ۵۱۰ دلار هدیه و سوغات از کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده است، گفت: وزن مرسولات ارسالی از گمرک امانات پستی کرمانشاه را ۴ هزار و ۳۳۲ کیلوگرم و تعداد آن‌ها را ۴۸۲ مرسوله عنوان کرد.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه خشکبار، مواد غذایی و البسه را به عنوان عمده کالا‌های ارسالی از طریق گمرک امانات پستی کرمانشاه عنوان کرد و افزود: در این مدت ۲۲ هزار و ۲۴۲ مسافر نیز از طریق گمرکات پرویزخان و خسروی وارد کشور شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار