معاون نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری زهره و جراحی عنوان کرد:
معاون نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری زهره و جراحی از انجام همه جانبه عملیات عمرانی و تعمیراتی در شبکه آبیاری رامشیر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۶۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲ 13 July 2022

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، "رضا احمدیانپور" از آغاز عملیات ترمیم کانالها، احداث و لایروبی زهکش ها و تعمیرات اساسی ایستگاه پمپاژ بسیتین رامشیر بر اساس برنامه و بصورت همگام خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه فصل تابستان بهترین زمان برای تعمیر تاسیسات است افزود: طبق برنامه قبلی با بررسی نقاط ضعف شبکه، اقدام به تهیه برنامه زمانبندی نموده و بر همین اساس عملیات احیا و تعمیر در این شبکه با قدرت و سرعت آغاز شده است.

احمدیان پور افزود: در این عملیات یک زهکش به طول ۲هزار و 600 متر در مجاورت روستای رمیله احداث و زهکش های شبکه رامشیر در محدوده مخزن سد شهدای رامشیر به طول ۴هزار متر لایروبی شد.

وی از تعمیر پمپ های ایستگاه پمپاژ بسیتین و اورهال تابلوی برق ایستگاه در این عملیات خبر داد و گفت: عملیات فوق در راستای دستورات صادر شده از سوی مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان پس از بازدید از شبکه آبیاری رامشیر صورت گرفت.

معاون نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری زهره و جراحی افزود: طی برنامه ریزی صورت گرفته مقرر شد با لایروبی کانالها و احداث زهکش و بهبود وضعیت انتقال زهآب، اراضی زراعی روستاهای مجاور سد شهدای رامشیر احیا شوند.

 
 
 
برچسب ها: رامشیر ، تعمیرات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار