مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از کسب ۱۳ رتبه کشوری در جشنواره نوجوان سالم توسط دانش اموزان خوزستانی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴ 02 August 2022

مسعود حمیدی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری جشنواره نوجوان سالم، اظهار کرد: جشنواره نوجوان سالم هر سال در سه مرحله منطقه‌ای، استانی و کشوری با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

وی افزود: در دهمین دوره جشنواره نوجوان سالم، ۱۳ رتبه کشوری توسط دانش‌آموزان خوزستانی کسب شد. در مرحله کشوری این جشنواره پیمان آلبوغبیش رتبه اول نرم‌افزار از ماهشهر، امیر عباس بوشهری رتبه اول موشن‌گرافی از بندر امام، سید مصطفی معین موسوی رتبه سوم نقاشی آبرنگ از ناحیه یک اهواز، مهسا محمدی نژاد شایسته تقدیر نرم‌افزار از بندر امام، ریحانه  فروتن رتبه دوم عکاسی از آبادان، بهار معین موسوی رتبه اول تصویرسازی از ناحیه یک اهواز، مصطفی سالمی رتبه دوم نرم‌افزار از بندر امام، غزاله احمدی رتبه دوم فیلم کوتاه شوش، آرمان سیدان رتبه سوم نقاشی پاستل از ناحیه سه اهواز، النا نام نیک رتبه دوم پوستر از ناحیه یک اهواز  و حمیدرضا کرویی رتبه دوم خلق کاراکتر از رامهرمز را کسب کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان این‌که امسال این جشنواره در محورهای سلامت روان، پیشگیری از دخانیات، پیشگیری از گرایش به مصرف مواد مخدر و پیشگیری از گرایش به خشونت و سبک زندگی برگزار شد، گفت: دانش‌آموزان خوزستان جمعا رتبه سوم کشوری این جشنواره را به دست آوردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار