شهردار پردیس:
شهردار پردیس گفت: طرح بزرگ اصلاح هندسی میدانگاه "فرهنگ" در بلوار خلیج‌فارس پردیس به مساحت ۱۸ هزار متر مربع به ۷۰ درصد پیشرفت رسیده است.
کد خبر: ۱۰۶۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳ 21 August 2022

به گزارش تابناک تهران، رضا کارخانه در این باره گفت: یکی از معضلات ترافیکی شهر پردیس در تقاطع بلوارهای خلیج‌فارس شمالی و شهید شکاری وجود داشت که سبب بروز برخی مشکلات برای شهروندان می‌ شد.

وی ادامه داد: برهمین اساس معاونت فنی و عمرانی شهرداری پردیس به‌ منظور رفع این معضل ترافیکی نسبت‌ به اجرای طرح بزرگ اصلاح هندسی میدانگاه خلیج‌فارس شمالی که در آخرین نشست شورای نامگذاری شهرداری پردیس بعنوان میدان "فرهنگ" نام‌گذاری شد، اقدام کرد.

شهردار پردیس: طرح اصلاح میدان

شهردار پردیس با اشاره به جزئیات طرح، اظهار داشت: این طرح  به مساحت ۱۸ هزار مترمربع شامل؛ ۱۲ هزار و ۵۰۰  مترمربع زیرسازی و آسفالت، یک هزار و ۲۰۰  متر طول جدولگذاری، ۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع پیاده رو سازی، ۲ هزار و ۱۰۰ مترمکعب دیوار سنگی، ۱۲۰ مترمربع دیوار بتنی، ۳ هزار مترمربع فضای سبز به همراه اصلاح روشنایی، خط کشی محوری و رعایت کلیه تمهیدات ترافیکی است.

شهردار پردیس: طرح اصلاح میدان

کارخانه گفت: عملیات اجرایی این پروژه عمرانی و خدماتی طی سال جاری طبق مصوبه شورای حمل و نقل و ترافیک شهرستان پس از باز طراحی کلید خورد و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد طبق آخرین برنامه ریزی ها طی سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای بهبود شرایط معابر شهری  توضیح داد: در راستای رفاه حال شهروندان و بهبود شرایط معابر شهری اجرای آسفالت در نقاط مختلف بر اساس اولویت بندی پیش بینی شده را اجرا می کند و لکه گیری آسفالت نواحی کارگاهی فاز ۷ پردیس در دست اقدام و اجرا است.

شهردار پردیس: طرح اصلاح میدان

شهردار پردیس گفت: ادامه طرح ترمیم جداول بخش هایی از بلوار سردار سلیمانی به‌ منظور هدایت آب‌های سطحی انجام شده است  و ادامه کار بر اساس اولویت‌بندی از پیش‌ تعیین‌ شده در سایر نقاط شهر پردیس نیز اجرا می شود.

کارخانه افزود: ادامه طرح لکه گیری آسفالت معابر در بلوار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی، میادین امام خمینی(ره) و عدالت، خیابان های شبستان، شریعتی، نخلستان در دست اقدام و اجرا است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزر نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار