در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیس 110 ،مبنی بر ایجاد مزاحمت و سلب آسایش برای شهروندان توسط احدی از ارازل و اوباش در بخش رودپی ساری، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند
کد خبر: ۱۰۶۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵ 30 August 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 08/06/1401 تقدیم حضورتان می گردد .
------------------------
انهدام باند سارقان سیم برق با50 فقره سرقت
فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری باند 4 نفره سارقان کابل برق با بیش از 50 فقره سرقت در شهرستان گلوگاه خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "مرتضی میرزایی" در تشریح این خبر، اظهار داشت: درپی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در شرق استان، به منظور رسیدگی به مطالبات مردمی و افزایش سطح ضریب امنیت پایدار، رسیدگی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان گلوگاه قرار گرفت.
وی افزود: ماموران در تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی دریافتند که یکی از سارقان سابقه دار استان با تشکيل باندي 4 نفره با یکدستگاه خودرو سواري در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت سيم کابل برق مي کردند.
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به شناسایی سارقان تصریح کرد: اعضای این باند در حین سرقت در شهرستان گلوگاه دستگیر که در تحقیقات پلیسی به 50 فقره سرقت سیم و کابل برق در شرق استان مازندران و استان همجوار اعتراف کردند.
سردار میرزایی از معرفی سارقان به مرجع قضائی خبر داد و برخورد با پدیده سرقت را از مهمترین برنامه های پلیس برشمرد.
---------------------------
احتکار میلیاردی انواع روغن، مكمل و فيلتر خودرو
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 6 میلیارد ریالی انواع روغن، مكمل و فيلتر خودرو احتکاری در شهرستان بابل خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید موسی حسینی" در تشریح این خبر، گفت: در اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و شناسايي محتکران کالا، كارشناسان اداره اطلاعات و عمليات پليس امنيت اقتصادي استان مازندران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر روغن موتور در شهرستان بابل شدند.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از هماهنگی های قضائی و با همکاري نمايندگان اداره صمت استان مازندران در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط متهم انواع روغن، مكمل و فيلتر خودرو را کشف کردند .
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران ارزش کالای احتکاری مکشوفه را بالغ بر 6 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: محل احتکار کالا پلمب و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ حسینی در خاتمه با اشاره به این که هدف احتکار ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان ارزاق و سایر نیازمندی های عمومی است از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.
---------------------------
باند سارقان مسلح در مازندران متلاشی شد
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از انهدام باند سارقان مسلح در غرب استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ"علی قیصری"در تشریح این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حضور سارقان مسلح غير بومي منزل در شهرستان رامسر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت منزل با تهدید سلاح در شهرستان های غربی استان، کارآگاهان پلیس آگاهی در تمامي صحنه هاي سرقت حاضر و تحقيقات ميداني خود را آغاز کردند.
رئیس پلیس آگاهی مازندران، اظهار کرد: ماموران در تحقیقات میدانی خود، منازلی که مورد سرقت واقع شده بود را مورد بررسی تخصصی و فنی قرار داده و در نتیجه به سرنخ های مهمی دست یافتند.
سرهنگ قیصری با اشاره به اینکه برابر تحقیقات پلیس ، سارقان مسلح غیر بومی و اغلب در حرکت بین چندین شهر و استان هستند، شناسایی مخفیگاه آنان را امکان پذیر ندانست. 
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با اشاره به شناسایی متهمان از توقیف خودروی آنان در عملیات ضربتی پلیس آگاهی خبر داد و افزود: در این عملیات 6 سارق از اعضای این باند شناسایی و  دستگیری شدند و دو دستگاه خودروی متهمان نیز توقیف شد .
سرهنگ قیصری با اشاره به اینکه سارقان در ساعت اوليه دستگیری به بیش از 5 فقره سرقت منزل در حوزه سرزميني اين استان به روش توپي زني و ديلم زني اعتراف کردند، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متهمان، مقاديري اموال و طلاجات مسروقه به همراه يک قبضه سلاح شکاري از آنان کشف کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با بیان اینکه متهمان با قرار مناسب روانه زندان شدند، خاطرنشان کرد: پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش جامعه مختل شود و از شهروندان نیز انتظار می رود تا در صورت اطلاع و یا مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.
---------------------------
دستگیری اراذل و اوباش در ساری
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری یکی از اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت شهروندان در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده " با اعلام اين خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیس 110 ،مبنی بر ایجاد مزاحمت و سلب آسایش برای شهروندان توسط احدی از ارازل و اوباش در بخش رودپی ساری، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.
وی افزود: مامورن گشت انتظامی بخش رودپی ساری با حضور در محل در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه یکی از اراذل و اوباش را که سوابق متعدد کیفری در خصوص ایجاد مزاحمت برای مردم و سرقت احشام در محل را داشته است، شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به اینکه متهم تا کنون به 5 فقره سرقت اعتراف کرد، اظهار داشت: .متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.
سرهنگ حسن زاده با بیان اینکه شهروندان پس از برقراری آرامش در محل از ماموران تقدیر کردند، امنیت عمومی جامعه را خط قرمز پلیس اعلام و خاطرنشان کرد: پلیس برای امنیت، آسایش و آرامش مردم با کسی تعارف ندارد.
-----------------------------
نجات جوان گمشده در جنگل های کلاردشت
فرمانده انتظامی شهرستان "کلاردشت" از نجات جان جوان گمشده 18 ساله در جنگل های "کلاردشت" خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مصطفی اکبرنژاد" در تشریح این خبر بيان داشت: در روز گذشته با اعلام مفقودی پسر 18 ساله در محدوده جنگل های مکارود شهرستان کلاردشت، بلافاصله اقدامات پلیسی برای پیدا کردن این پسر، در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي در ادامه افزود: در تحقیقات میدانی مأموران از وابستگان پسر مفقودی، مشخص شد، وی به جهت تفریح به همراه دوستان خود به جنگل رفته که بخاطر عدم آشنایی به مسیر، در جنگل گم شده است.
فرمانده انتظامي شهرستان کلاردشت تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع به تمامی یگان های انتظامی پلیس اطلاع رسانی شد و ماموران انتظامی، هلال احمر، بسیج و دیگر نیروهای محلی برای یافتن او به جستجو در محدوده جغرافیایی جنگل های اطراف پرداختند.
وی یادآور شد: سرانجام با تلاش مشترک تمامی نیروهای جستجوگر و عزم جدی مأموران، جوان 18 ساله در فاصله 10 کیلومتری جنگل، در حالی که بدلیل تاریک بودن هوا و سقوط از ارتفاع از ناحیه پا و لگن دچار جراحت شده بود نجات پیدا کرد.
سرهنگ اکبرنژاد با بیان اینکه والدین پسر جوان که از پیدا شدن فرزندشان بسیار خوشحال و خرسند شده بودند با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان کلاردشت از عملكرد خداپسندانه مأموران تشكر و مراتب رضايت خود را از پلیس اعلام کردند.
---------------------------
دستگیری سارق و کشف خودرو سرقتی در نور
فرمانده انتظامي شهرستان نور از کشف یک دستگاه سواری پارس مسروقه و دستگیری سارق آن در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی اکبر قلی پور"در تشريح این خبر گفت: در پی اعلام سرقت یک دستگاه خودرو پژو پارس از شهرستان همجوار ماموران بخش بلده شهرستان نور با اجرای طرح کشف خودروهای سرقتی در حین گشت زنی در شهر بلده، خودرو مذکور را شناسایی و جهت بررسی بیشتر به راننده خودرو دستور ایست دادند.
سرهنگ قلی پور ادامه داد: پس از دستور ماموران برای توقف خودرو، راننده به اخطار پليس توجهي نکرد و با حرکات مخاطره آمیز قصد متواری شدن از محل را داشت که با سرعت عمل پلیس، خودرو متوقف شد.
وی افزود: در بررسی و استعلام شماره پلاک از سامانه پلیس محرز شد خودرو از شهرستان آمل به سرقت رفته است لذا راننده در محل دستگیر و در تحقیقات پلیسی به سرقت خودرو اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نور به شهروندان توصیه کرد: خودروي خود را به لوازم ايمني مجهز و در صورت مشاهده موارد مشکوک، بلافاصله با سامانه تلفن 110 تماس بگيريد.
---------------------------خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار