روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز اعلام کرد: آخرین وضعیت رنگ بندی کرونا در خوزستان نشان می‌دهد مناطق آبی کرونایی در این استان از سه به هفت نقطه افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۰۶۵۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸ 03 September 2022

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی این دانشگاه، شهرستان‌های باغملک، مسجدسلیمان، باوی، کرخه، شوش، دشت آزادگان و شادگان در وضعیت آبی کرونایی و هفتکل و آغاجاری در وضعیت نارنجی قرار دارند.

بر اساس این گزارش شهرستان‌های اندیمشک، دزفول، لالی، اندیکا، ایذه، دزپارت، گتوند، شوشتر، رامهرمز، امیدیه، بهبهان، اهواز، رامشیر، هندیجان، کارون، بندرماهشهر، حمیدیه، هویزه، خرمشهر و آبادان نیز در وضعیت زرد کرونایی هستند.

دکتر سید محمد علوی سخنگوی ستاد مدیریت کرونای خوزستان هفته گذشته اعلام کرد: موارد ابتلا به کرونا در خوزستان در یک مقایسه ۲۴ ساعته ۴۶ درصد و موارد بستری نیز ۴۰ درصد کاهش یافته است.

وی با درخواست از مردم برای تکمیل واکسیناسیون کرونا بیان کرد: تمام مراکز شهری، روستایی، حاشیه شهر، خانه‌ها و پایگاه‌های بهداشتی در خوزستان فعال و آماده مراجعه مردم برای تزریق واکسن هستند.

عمده مرگ و میر بیماران مبتلا به کرونا در خوزستان دارای بیماری زمینه‌ای و یا افرادی هستند که واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار