فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری دو سارق مسلح با کشف ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۷۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳ 14 September 2022

سرهنگ حسین زلقی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه خودرو و احشام در سطح شهرستان اهواز بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی لامی اهواز با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند و فعال به یک خودرو ۴۰۵ نقره ای رنگ مشکوک شدند که سرنشینان خودرو به محض مشاهده ماموران متواری شدند. ماموران نیز با استفاده از قانون بکارگیری سلاح هر دو سارق مسلح را در عملیاتی منسجم دستگیر کردند.

زلقی گفت: پس از استعلام مشخص شد که پیش از این نیز با این خودرو، سرقت مسلحانه در سطح شهر اهواز انجام شده است. در بازرسی از خودروی توقیف شده یک قبضه کلاشینکف به همراه خشاب مربوطه کشف و ضبط شده است. همچنین پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از مخفیگاه سارقان، یک دستگاه موتور سیکلت هوندا ۱۲۵ قرمز رنگ دارای سابقه سرقت، چهار دستگاه تلویزیون، پنج جفت پلاک خودور مسروقه، دو عدد قیچی بزرگ  و دو عدد جک خودرو کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی اهواز با بیان اینکه تاکنون ۲۰ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شده اند، افزود: متهمین در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی و ۹ فقره سرقت مسلحانه، هشت فقره سرقت احشام و سه فقره سرقت منزل اعتراف کرده اند

وی بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار