برای نخستین بار با حضور هیئت سوم مستشاری دیوان محاسبات کشور در دیوان محاسبات فارس به دو پرونده تخلف دستگاه‌های اجرایی رسیدگی شد.
کد خبر: ۱۰۷۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷ 16 October 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: هیأت سوم مستشاری دیوان محاسبات کشور با حضور در محل دیوان محاسبات استان تشکیل جلسه داد و در جلسه مذکور تعدادی از خواندگان پرونده‌های تشکیل شده از سوی دیوان محاسبات استان فارس در جلسه حضور یافته و به دفاع از عملکرد خود پرداختند.

هیأت مستشاری دیوان محاسبات متشکل از یک رئیس و دو مستشار است که در جلسات هیأت، نماینده دادستان نیز حضور دارد، ضمن اینکه اعضای هیأت‌های مستشاری طبق ماده ۱۶ قانون دیوان محاسبات کشور با معرفی رئیس دیوان محاسبات با تائید کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تعیین می‌شوند.

حضور هیأت مستشاری در استان جهت رسیدگی به پرونده در محل برای اولین بار در کشور انجام و از رویداد‌های مهم تحولی در دوره ریاست دکتر بذر پاش بر این نهاد نظارتی زیر مجموعه شورای اسلامی است.

عملکرد تحولی دیوان محاسبات کشور در دوره مدیریت جدید آن، در دیدار اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری مورد تائید معظم له قرار گرفت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار