رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی خوزستان با اشاره به نواختن زنگ هفته بسیج دانش‌آموزی در اهواز، برنامه‌های این هفته در استان خوزستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۷۴۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳ 29 October 2022

سرهنگ امیر قمرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به نواخته شدن زنگ آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی، اظهار کرد: از امروز (۷ آبان‌ماه) تا پایان هفته، به عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است؛ این هفته به نقش و جایگاه دانش‌آموزان در شکل‌گیری انقلاب اسلامی اشاره دارد و در آستانه سالروز شهادت شهید حسین فهمیده آغاز می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی خوزستان با اعلام برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این هفته، گفت: امروز در اولین روز آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی استقبال بی نظیری از شهید گمنام در مدرسه شاهد رضوان اهواز شد. زنگ آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی نیز در این مدرسه نواخته شد. در دومین روز (۸ آبان‌ماه) نیز تشیع پیکر شهید را با حضور دانش‌آموزان داریم. سومین روز (۹ آبان‌ماه) نیز افتتاحیه راهیان نور استان خوزستان در شوش برگزار خواهد شد.

وی گفت: در چهارمین روز (۱۰ آبان‌ماه) برنامه دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز را خواهیم داشت. روز پنجم (۱۱ آبان‌ماه) همایش دانش‌آموزی یک هزار نفری برگزار خواهد شد و در روز ششم (۱۲ آبان‌ماه) غبارروبی مزار شهدا با حضور دانش‌آموزان و در روز پایانی (۱۳ آبان‌ماه) راهپیمایی دانش‌آموزی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، زنگ آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی با حضور مسئولان استانی امروز (۷ آبان‌ماه) در مدرسه شاهد رضوان اهواز نواخته شد. 

برچسب ها: بسیج دانش آموزی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار