در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند
کد خبر: ۱۰۷۴۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹ 30 October 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 8/8/1401 تقدیم حضورتان می گردد .

-------------------------------

دستگيري سارق کابل برق با 12 فقره سرقت در بابل
سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگيري سارق کابل هاي برق با 12 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمدزمان شالیکار در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: پس از وقوع سرقت هاي متعدد کابل برق در سطح شهر بابل ، بررسي موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وي تصريح کرد: در اجرای این ماموریت کارآکاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزي و بکار گيري گشت هاي نامحسوس سارق را شناسايي و پس از هماهنگی های قضائی با دادستان این شهرستان در عملياتي غافلگيرانه سارق را دستگیر کردند.
سرهنگ شالیکار در ادامه، گفت: متهم در بازجويي هاي به عمل آمده به 12 فقره سرقت سیم و کابل هاي برق در محدوده شهر بابل اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل در پايان به توجه و رعايت مردم به هشدارها و توصيه‌هاي پليس در خصوص پيشگيري از سرقت تاكيد كرد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

-------------------------------

کشف 18 تُن نهاده دامي احتکاری در فریدونکنار
سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از کشف 18 تُن نهاده دامي احتکار شده به ارزش دو ميليارد ريال در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن هاشم پور" درباره جزئیات این خبر بيان داشت: ماموران انتظامی شهرستان فریدونکنار در ادامه برنامه هاي مقابله با محتکران کالاهاي اساسي از دپوی نهاده دامي در يکي از انبارهاي اين شهرستان مطلع و بلافاصله رسيدگي به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وي افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم و تکميل شدن تحقيقات خود طي هماهنگي با مرجع قضائي از انبار مذکور بازديد کردند که در نتيجه این عملیات 18 تن  نهاده دامي کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار تصریح کرد: اطلاعات این انبار در سامانه جامع انبارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت به ثبت نرسیده و موجودی آن نیز اعلام نشده بود .
سرهنگ هاشم پورگفت: برابر ارزيابي کارشناسان مربوطه ارزش اين نهاده ها بالغ بر دو ميليارد ريال است که در اين خصوص انبار مربوطه پلمب و یک نفر نيز در این رابطه دستگير و به همراه پرونده براي انجام اقدامات قانوني تحويل مرجع قضائي شد.

-------------------------------

کشف 14 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي جویبار
سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از دستگیری 16 سارق و کشف 14 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "غلامرضا جعفری " درباره جزئیات این خبر، گفت: به منظور پاسخگويي به مطالبات مردمي و برقراري نظم و امنيت عمومی، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان اجرا شد.
وی تصریح کرد: پس از عملیات اطلاعاتی 16 سارق منزل و اماکن عمومی شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی  دستگیر شدمد .
سرهنگ جعفری با اشاره به این که متهمان در بازجویی به عمل آمده در مجموع به 14فقره سرقت اعتراف کردند. اظهار داشت: در ادامه این عملیات 7دستگاه موتورسیکلت و14دستگاه خودرو به دلیل رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی و مزاحمت برای نوامیس مردم توقیف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان جویبار در پايان از همکاري مردم با پلیس تشکر کرد و گفت: شهروندان مي توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک در زمينه های توزيع انواع موادمخدر، سرقت، کالاي قاچاق و سایر جرائم ،مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.

-------------------------------

کشف موتورسيکلت های سرقتي و دستگيري سارق
سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی استان از کشف موتورسيکلت های سرقتي و دستگيري یک سارق در شهرستان بابلسر خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " علی قیصری " در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستاي اخبار واصله مبني بر اينکه فردي موتورسيکلت هاي آپاچي را پس از سرقت از منازل جهت فروش در سايت شيپور درج مي نمايد، موضوع بصورت ويژه در دستورکار پليس آگاهي شهرستان بابلسر قرارگرفت.
وی افزود: ماموران با بررسي تصاوير موتورها در سايت مربوطه که سالم و مرتب بوده و احتمال مسروقه بودن آنها بيش از پيش بوده است، ضمن اخذ دستور قضايي، با قرار صوري جهت خريد موتورسيکلت به محل نگهداري و دپوي موتورسيکلت هاي سرقتي مراجعه که تعدادي موتور در مخفيگاه موجود بوده است.
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران تصریح کرد: پس از تاييد موضوع  سرقتی بودن موتورها، ماموران پليس آگاهي محل را مورد نظر را بازديد قرار داده و 4 دستگاه موتور سيکلت آپاچي فاقد پلاک، پلاک غير و ارکان مخدوش کشف کردند.
سرهنگ قیصری با بیان اینکه موتورسيکلت هاي مکشوفه به پليس آگاهي انتقال و کارشناسي جهت بررسي اصالت و ظهور ارکان مخدوش انجام شد، گفت: پس از بررسي هاي تکميلي مشخص شد تمامي موتورسيکلت هاي مکشوفه داراي سابقه سرقت از استان تهران مي باشند که به مالکان اطلاع رساني شد.
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در پایان خاطرنشان کرد: این متهم 30ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائي معرفي و با قرار مناسب روانه زندان شد.

-------------------------------

کشف 8 فقره سرقت سیم برق و کابل مخابراتی در نکا
سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری2سارق و کشف 8 فقره سرقت سيم برق و كابل مخابراتی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در بیان این خبر گفت: در پی  وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل مخابراتی این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی و کلانتری11 این شهرستان 2سارق سابقه دار را شناسایی و به همراه 6کیلو کابل برق و مخابرات  سالم و سوخته شده، دستگیر کردند.
سرهنگ عزیزی تصریح کرد: سارقان دستگیر شده تاکنون به8 فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف نمودند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفي شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه به نقش مشارکت شهروندان در برقراری امنیت اشاره نمود و بیان داشت:ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك موضوع را بلافاصله با شماره تماس110 به پليس اطلاع دهند.

-------------------------------

دستگیری معتادان متجاهر در تنکابن
سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 14 نفراز معتادین متجاهر در طرح محله محور ارتقاء امنيت اجتماعي آن شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "بهادر دیلمی" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و دستگیری معتادین متجاهر طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در مناطق آلوده و جرم‌خيز این شهرستان به اجرا در آمد.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن افزود: در اجراي اين طرح، ماموران پس از بررسی های اطلاعاتی و هماهنگي قضائي در عملياتي ضربتي موفق به شناسایی و دستگیری 14 نفر از معتادین متجاهر شدند.
سرهنگ دیلمی در پايان ضمن قدردانی از همکاري خوب مردم با پليس اظهار داشت: همکاری با پلیس و تماس با سامانه110 بهترین شیوه برای مبارزه با افراد مجرم و قانون ستیز است که شهروندان می توانند از آن طریق با پلیس ارتباط برقرار کنند.

-------------------------------

کشف 2 تن چوب قاچاق در گلوگاه
سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: 2 تن چوب جنگلي قاچاق توسط ماموران انتظامی پاسگاه کلباد کشف شد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود کلوانی" با اشاره به اینکه منابع طبیعی متعلق به همه انسان‌ها بوده و حفاظت از آن وظيفه همگاني است اظهار داشت: پليس با تمام توان با متجاوزان حریم منابع طبیعی و جنگل‌ها برخورد می‌کند.
وي در ادامه گفت: در پی دریافت گزارشي مبنی بر اینکه فردي در محوطه منزل خود در بخش حويق اقدام به دپو چوب قاچاق کرده، بررسي موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه بيان داشت: ماموران انتظامی پاسگاه کلباد باهمکاری اداره منابع طبیعی پس از انجام تحقيقات لازم در اين زمينه و احراز صحت موضوع با هماهنگي قضائي به محل‌ مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان‌، 2تن چوب جنگلی قاچاق را كشف کردند.
سرهنگ کلوانی از معرفي متهم اين پرونده‌ها به مرجع قضائي خبر داد و تصريح كرد: بنا بر اعلام كارشناسان مربوطه ارزش اين كشفيات، 900 ميليون ریال است.
وي در پايان از مردم خواست چنانچه از فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب مطلع هستند، مراتب را بلافاصله از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند. 

 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار