معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: قوری قلعه با وضعیتی که دارد، نماد سهل انگاری وبی کفایتی برخی مسئولان در استان است، چراکه اگر این غار در هرجای دنیا بود، بیشترین بازدید کننده را داشت.
کد خبر: ۱۰۷۴۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 01 November 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه "منوچهر فخری" در نشست ساماندهی غار تاریخی قوری قلعه اظهار کرد:
قوری قلعه اثری منحصر به فرد در خاورمیانه است که در حال حاضر تنها به یک محل درآمد برای شرکت توسعه گردشگری تبدیل شده و فقط در آن بلیط فروشی می‌شود.

وی با انتقاد از عدم انجام تغییر و تحولات در این مجموعه طی سال‌های گذشته، افزود: اگر توریستی یکبار از این مجموعه بازدید کند، بار دوم دیگر رغبتی برای اینکار ندارد، چراکه نه تغییری اتفاق افتاده و نه خدمات بیشتر شده است.

وی از سازمان بازرسی استان خواست تا به وضعیت مجموعه قوری قلعه ورود کند و با دستگاه‌هایی که سهل انگاری کرده اند، برخورد کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه به ادعای دستگاه‌های مختلف در خصوص مالکیت این مجموعه اشاره کرد و ادامه داد: شرکت توسعه گردشگری هم که صرفا نگاه انتفاعی به این مجموعه دارد. این شرکت نه تنها هیچ هزینه‌ای برای مجموعه نکرده، بلکه تمام درآمد‌های آن هم از استان خارج می‌شود.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: موافق اعمال ماده ۶۹ با تداوم حضور شرکت توسعه گردشگری هستیم، اما این مسئله منوط به این است که شرکت توسعه آنجا هزینه و سرمایه گذاری انجام دهد و اگر سرمایه گذاری نکنند، از آنجا خلع ید خواهند شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار