مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه از پرداخت هزینه‌های بیماران سرطانی کرمانشاهی توسط بیمه سلامت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۱۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴ 14 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر رضا تحویلیان با اشاره به زیرپوشش قرار گرفتن بیماران صعب العلاج، اظهار کرد: در این صندوق بخش عمده‌ای از هزینه‌های ۱۰۷ بیماری صعب العلاج ازجمله بیماران سرطانی، تالاسمی، ام اس، بال پروانه‌ای، اوتیسم، آسیب‌های شنوایی شدید و عمیق و … پرداخت می‌شود.

وی افزود: صندوق بیماران خاص و صعب العلاج با اعتبار پنج هزار میلیارد تومانی در کشور راه اندازی شده تا به این وسیله بخش عمده‌ای از مشکلات این بیماران برطرف شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا سقف هزینه پرداختی برای هر بیمار در سال ۵۰ میلیون تومان است که این مبلغ پس از ثبت نام بیمار در سامانه مدیریت بیماری‌های نادر وزارت بهداشت پرداخت خواهد شد.

تحویلیان بیان کرد: تا راه اندازی این سامانه، بیماران خاص برای بهره مندی از این خدمات با مراجعه به معاونت درمان، پس از تشکیل پرونده در سامانه سازمان بیمه سلامت و احراز هویت از این خدمات بهره مند می‌شوند.

وی ادامه داد: تا زمان راه اندازی سامانه مدیریت بیماری‌های نادر وزارت بهداشت تأیید بیماری مراجعین با هماهنگی بیمه سلامت و معاونت درمان صورت گیرد.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: علاوه بر پرداخت هزینه در آینده نزدیک هر فرد می‌تواند از تسهیلات و کمک بلاعوض تعیین شده ویژه این بیماران بهره مند گردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار