امام جمعه موقت بندرعباس:
تابناک هرمزگان// امام جمعه موقت بندرعباس گفت: دشمنان، وحدت شیعه و اهل سنت را هدف قرارداده‌اند و عده‌ای نادان به خاطر پست و مقام و ریاست دست به اختلاف‌افکنی می زنند.
کد خبر: ۱۰۸۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ 17 December 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان//  حجت الاسلام و المسلمین قنبر درویشی، امام جمعه موقت بندرعباس در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندرعباس، اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران در موقعیت حساسی قرار گرفته است و دشمنان در تلاش هستند از هر ابزاری برای زمین زدن نظام اسلامی استفاده می‌کنند. 

وی افزود: دشمنان ملت بزرگ ایران باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران امروز  به یک قدرت بزرگ بین‌المللی تبدیل شده است و مستضعفان دنیا به این کشور مقتدر دل بسته‌اند. 

 عنوان‌کرد: مشکلات اقتصادی برای کشور و مردم زحمت‌هایی ایجاد کرده است که مردم ما در حال تحمل آن‌ها هستند و خون‌دل‌هایی را متحمل می‌کند اما نباید مشکلات را بزرگ‌ ببینیم چرا که اسلام و ایران در دنیا عزیز و قدرتمند شده است و دشمنان از این عزت و قدرت ایران در هراس هستند.

امام جمعه موقت بندرعباس تصریح‌کرد: امروز خدمت به مستضعفان مسلمان در ایران اسلامی به منزله خدمت به اهل بیت (ع) است بر همین اساس خدمت مردم و مستضعفان جزو ضرورت‌های جامعه به شمار می‌آید و نباید کاری کرد که مردم جامعه ما از کارگزاران کشور ناراضی شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال فاصله‌انداختن بین مردم و مسئولان هستند، خاطرنشان‌کرد: دشمنان، وحدت شیعه و اهل سنت را هدف قرارداده‌اند که باید علما و مردم مسلمان بدانند؛ عده ای نادان به خاطر ریاست دست به اختلاف‌افکنی می زنند که اهل سنت و شیعه نباید فریب این توطئه‌ها را بخورند.

انتهای پیام// 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار