فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان ۲۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را در ۲ عملیات در اهواز و اندیمشک کشف کردند.
کد خبر: ۱۰۸۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱ 17 December 2022

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار سیدمحمد صالحی اظهار داشت : در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد افیونی، پلیس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان طی ۲۴ ساعت گذشته با تسلط اطلاعاتی یک محل دپو و انتقال ۲ محموله مواد مخدر را شناسایی کرد.
وی افزود: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد شبانه‌روزی محل دقیق دپوی محموله مواد افیونی را در شهرستان اهواز شناسایی و طی عملیاتی ضربتی ضمن دستگیری ۲ سوداگر مرگ، مقدار ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان همچنین اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر همچنین با رصد فنی و پلیسی ۲ محموله موادمخدر را در محور مواصلاتی شهرستان اندیمشک شناسایی و طی ۲ عملیات ضربتی ۶ سوداگر مرگ را دستگیر و ۱۱۲ کیلوگرم تریاک کشف کردند.
وی با اشاره به اینکه در این ارتباط سه دستگاه خودروی سواری توقیف شد عنوان داشت: در مجموع ۲۱۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در استان خوزستان کشف، اعضای یک باند سه نفره و پنج نفر سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

برچسب ها: مواد مخدر ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار