مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۰۸۳۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱ 20 December 2022

مهران کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به بیش از ۲ هزار نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی خوزستان پرداخت شد.

وی خبر داد: برای اشتغالزایی مددجویان در زمینه‌ی آماده سازی شغلی و کسب مهارت و همچنین ورود به بازار کار تفاهم نامه‌هایی با فنی حرفه‌ای، اداره کار و دستگاه‌های متولی منعقد شده است.

کریمیان گفت: همچنین کارفرمایانی که بتوانند زمینه اشتغالزایی را برای معلولان و مددجویان فراهم کنند، تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی قرض‌الحسنه به عنوان مشوق دریافت می‌کنند و سهم بیمه کارفرما را بهزیستی پرداخت می‌کند.

مدیرکل بهزیستی خوزستان یادآور شد: اصلی‌ترین هدف‌گذاری این سازمان بی شک توانمندسازی گروه‌های هدف اعم از معلولان، بانوان سرپرست خانوار و همچنین اشتغال افراد دارای معلولیت است.

وی گفت: تاکنون سقف وام اشتغال مددجویان معلول ۱۰۰ میلیون تومان بود اما با ابلاغ جدید از سوی سازمان بهزیستی این مبلغ به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافته و افراد متقاضی با داشتن یک ضامن معتبر می‌توانند این تسهیلات را با بازپرداخت هفت ساله (۸۴ ماهه) و با کارمزد چهار درصد دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار