نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر خدمت بی‌منت مسوولان به مردم گفت: مسوولان خدمت به مردم را به عنوان یک اصل مهم هرگز نباید فراموش کنند.
کد خبر: ۱۰۸۳۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴ 22 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا آیت الله «مصطفی علما» روز پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه که با حضور دکتر رشیدی و حجت‌الاسلام حسینی کیا نمایندگان مردم کرمانشاه و سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی و با شرکت مدیران کل دستگاه های اجرای برگزار شد از خدمت به مردم به عنوان بالاترین حرکت اجتماعی یاد کرد.

امام جمعه کرمانشاه اضافه کرد: باید همه وجودمان را برای اسلام و انقلاب هزینه کنیم تا مواهب ارزشمند آن به مردم برسد و مجموعه جامعه از آن بهرمند شوند.

آیت الله علما همچنین با تاکید بر فراهم ساختن بستر لازم برای ازدواج جوانان، گفت: ایجاد شغل، مسکن و ازدواج مهمترین مواردی است که همه مسوولان باید برای فراهم ساختن آن در جامعه تمام تلاش خود را بکار گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه همچنین با اشاره به اهمیت امیدآفرینی در بین مردم گفت: مقام معظم رهبری همواره در مناسبت های مختلف بر امید آفرینی در جامعه توسط مسوولان تاکید دارند از این رو اگر مسولان به وظیفه خود به درستی عمل کنند، مردم هم امیدوار می‌شوند.

آیت الله علما اضافه کرد: مسوولان باید از شعار دادن پرهیز و عملا وارد میدان شده و مشکلات مردم به ویژه جوانان را در حوزه های اشتغال، ازدواج و مسکن رفع کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار