رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر کرمانشاه گفت: محور فعالیت اتوبوس‌های جدید شهری در کرمانشاه ،مناطق حاشیه‌ای است.
کد خبر: ۱۰۸۳۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸ 24 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر سید پیمان موسوی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر کرمانشاه اظهار کرد: ۱۰۸ دستگاه اتوبوس مسافربری درون شهری تا پایان سال به ناوگان اتوبوسرانی شهر کرمانشاه اضافه می‌شود.

وی افزود: از این تعداد در حدود ۲۰ دستگاه در حال حاضر به کرمانشاه وارد شده و باقی مانده نیز بر اساس تعهدات شرکت‌های سازنده تا پایان سال به کرمانشاه وارد می‌شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر کرمانشاه در خصوص واگذاری این اتوبوس‌ها به بخش خصوص، تصریح کرد: بر اساس تصمیم کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر کرمانشاه این اتوبوس‌ها به بخش خصوصی واگذار نمی‌شود و با برنامه ریزی سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه بیشتر در بخش‌های حاشیه‌ای شهر کرمانشاه بکارگیری می‌شود.

وی ادامه داد: در صورت واگذاری به دلیل تردد بیشتر در مناطق مرکزی شهر، تمایل به اضافه شدن این اتوبوس‌ها به این خطوط است که این هدف اصلی شورا و مجموعه حمل و نقل مسافر در کرمانشاه نیست.

موسوی خاطرنشان کرد: سرانه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در کرمانشاه پایین است و باید علاوه بر فراهم کردن زیرساخت‌ها، برای افزایش این سرانه تلاش لازم صورت گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار