رئیس دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه گفت: پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۸۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹ 26 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر سلیمان شفیعی با اشاره به آغاز پذیرش دانشجویان نیمه دوم سال جاری، اظهار کرد: آغاز ثبت‌نام دانشجویان در مقطع کارشناسی ناپیوسته برای ترم بهمن ماه از چهارم دی ماه آغاز شده و تا ۱۴ دی ماه نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ثبت‌نام دانشجوی در مقطع کاردانی از هفتم الی ۱۷ دی ماه آغاز شده که از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش یا دانشگاه علمی کاربردی می‌توان اقدامات لازم را انجام داد.

رئیس دانشگاه علمی کاربری استان کرمانشاه با بیان اینکه ۹۰ کد رشته برای دانشجویان ورودی بهمن ماه تعیین شده، تصریح کرد: بر این اساس ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه را برای ترم بهمن پنج هزار و ۷۵۶ نفر خواهد بود.

شفیعی ادامه داد: از ۹۰ کد رشته مشخص شده برای دانشجویان ورودی بهمن ماه تعداد ۴۳ کد رشته مربوط به دانشجویان مقطع کاردانی و ۴۷ کد رشته نیز مربوط به دانشجویان مقطع کارشناسی است.

وی در حال حاضر ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو مشغول تحصیل دانشگاه علمی کاربردی هستند، خاطر نشان کرد: تاکنون حدود ۶۰ هزار دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شده که طبق بررسی‌های انجام شده طی ۲ سال گذشته دانشجویان فارغ التحصیل شده از نظر اشتغال از وضعیت مناسبی برخوردار هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار