ملی پوش ووشوی بانوان ایران در رده سنی جوانان که یک خواهر ملی پوش دیگر هم در این رشته دارد، گفت: اگر حمایت شویم، می‌توانیم "خواهران رحیمی" ووشو ایران شویم.
کد خبر: ۱۰۸۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸ 29 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا دیانا رحیمی که اخیرا مدال طلای ووشو قهرمانی جوانان جهان را کسب کرده،بااشاره به حضورش در هشتمین دوره این مسابقات به میزبانی اندونزی، اظهارکرد: این رقابت‌ها با شرکت ووشوکارانی از 64 کشور دنیا برگزار شد که سطح مسابقات را بسیار بالا برده بود.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه خاستگاه رشته ووشو کشور چین است، اما از سد ورزشکاران این کشور گذشتیم و در بخش تیمی هم مدال قهرمانی را از آن خود کردیم.

ملی پوش ساندای بانوان در رده سنی جوانان با بیان اینکه دو خواهرش هم در رشته ووشو فعالیت می کنند، گفت: یکی از خواهرانم محنا رحیمی چندسالی است که عضو تیم ملی ووشو بانوان است و مهرماه امسال هم در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان مدال طلا گرفت. خواهر کوچکترم هم که حدود 10 سال دارد در این رشته فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: می‌توانیم همانند خواهران منصوریان، خواهران رحیمی ووشو ایران باشیم، اما به حمایت نیاز داریم.

رحیمی در ادامه از برنامه‌هایش برای آینده خود در این رشته گفت و افزود: متاسفانه ووشو المپیکی نیست، اما مسابقات جهانی آن برگزار می شود و در المپیک آسیایی نیز حضور دارد، بنابراین برای کسب مدال در المپیک آسیایی هدفگذاری کرده‌ام.

وی در ادامه از عدم حمایت مسئولین هیات ووشو کرمانشاه گلایه کرد وگفت: متاسفانه هیات هیچ حمایتی از ما نمی‌کند و تمریناتم را هم در باشگاه خصوصی به همراه خواهرم پیگیری می‌کنم.

این بانوی سانداکار در پایان به در پیش بودن مسابقات آسیایی ووشو به میزبانی هنگ کنگ اشاره کرد و گفت: حدود هشت ماه دیگر این مسابقات برگزار می شود، بنابراین فعلا روی این مسابقات تمرکز دارم و تمریناتم را به منظور آمادگی حضور در این مسابقات ادامه می‌دهم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار