کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان:
تابناک هرمزگان// کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: با توجه به سامانه بارشی مستقر روی عربستان، در برخی نقاط خلیج فارس و مناطق غربی استان وقوع بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست.
کد خبر: ۱۰۸۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰ 03 January 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان//مرضیه سی سی پور اظهار کرد: با تاثیر سامانه پرفشار در مناطق شرقی و مرکزی استان، طی ساعاتی قبل از ظهر، وزش باد نسبتاً شدید و وقوع گردوخاک موقتی پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به سامانه بارشی مستقر روی عربستان، در برخی نقاط خلیج فارس و مناطق غربی استان وقوع بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست، خاطرنشان کرد: دریا طی روز جاری در محدوده تنگه‌ی هرمز تا ساعات ظهر نسبتاً مواج است که توصیه می‌شود از تردد شناورهای سبک خودداری شود و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورهای مسافربری صورت پذیرد.

سی سی پور اظهار کرد: از بعدازظهر چهارشنبه (۱۴ دی) با نزدیکی یک موج بارشی به غرب استان، به تدریج از مناطق غربی ناپایداری جوی و دریایی به صورت رگبار باران و رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید آغاز می‌شود.

کارشناس هواشناسی هرمزگان تصریح کرد: از لحاظ دمایی طی روزهای پایانی هفته جاری با توجه به تاثیر سامانه بارشی، در طول روز در غالب نقاط استان کاهش نسبی دما مورد انتظار است.

انتهای پیام//

منبع: ایسنا
برچسب ها: هواشناسی ، بارندگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار