فرماندار شهرستان روانسر در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان روانسر از استقرار دستگاه سونوگرافی در این شهرستان از روز شنبه خبر داد و گفت: بیماران برای دریافت این خدمات دیگر مجبور به مراجعه به سایر شهر‌ها نیستند و با تعرفه دولتی از این خدمات بهره مند می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۸۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱ 11 January 2023

سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص ارائه خدمات درمانی در شهرستان اظهار کرد: در شهر روانسر به دلیل نبود دستگاه سونوگرافی مراجعات بیماران به جوانرود و کرمانشاه بود خوشبختانه از روز شنبه دستگاه سونوگرافی با پزشک متخصص در روانسر استقرار می‌یابد.

وی افزود: به این ترتیب از روز شنبه خدمات سونوگرافی با تعرفه دولتی ارائه می‌شود، برای بیمارستان اصلی هم برابر برنامه زمانبندی پیمانکار شروع به کار کرده و پیش بینی ما این است که تا پایان سال فاز اول آن به بهره برداری برسد.

فرماندار شهرستان روانسر ادامه داد: قرار بر این شده یک بیمارستان موقت هم تا آماده سازی بیمارستان اصلی ایجاد کنیم، استاندار کرمانشاه، نماینده مردم شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی پیگیر این موضوع هستند.

مصطفی زاده تاکید کرد: خوشبختانه در شهرستان مشکل پزشک عمومی نداریم، اما حضور پزشکان متخصص در زمینه‌هایی که نیاز شهرستان است را هم پیگیری می‌کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار