دومین دوره مسابقات قرآنی صنعت نیشکر با پیام قدردانی دکتر ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و اعلام نفرات برتر در رشته‌های «تحقیق» و «ترتیل» به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۱۰۹۳۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱ 18 February 2023

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این محفل معنوی که با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از قاریان و حافظان کلام وحی در کشت و صنعت امیرکبیر برگزار شد، آوای روح‌بخش قرآن کریم طنین‌ افکند.

این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل قرآن کریم ویژه کارکنان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با داوری مهدی دغاغله، مجید سعیداوی و محمود یزدی برگزار شد و در پایان، نفرات برتر هر رشته معرفی شدند.

اعتلای فرهنگ حيات‌بخش قرآن در صنعت نیشکر

در این مسابقات، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با صدور پیامی از همه عوامل و دست اندرکاران برگزاری دومین دوره مسابقات قرآن کریم قدردانی کرد و حمايت از برنامه‌های قرآنی را از اولويت‌های این شرکت در راه اعتلا و ارتقای فرهنگ حيات‌بخش قرآن کريم برشمرد.

دکتر عبدعلی ناصری اظهار امیدواری کرد، با تلاش همه دست‌اندرکاران و مشارکت قاریان و حافظان کلام وحی، شاهد رشد و شکوفايی برنامه‌های قرآنی در خانواده بزرگ صنعت نیشکر باشیم و به دنبال آن روحیه همدلی و برادری در این صنعت به برکت طنین کلام الهی، گسترش یابد.

مهدی دغاغله از داوران بین المللی قرآن کریم نیز در حاشیه دومین دوره مسابقات قرآنی صنعت نیشکر از میزبانی شایسته کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر در برگزاری این رویداد تقدیر کرد. وی شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های انسانی، فنی و اجرایی را یکی از آثار مهم برگزاری مسابقات قرآنی در صنعت نیشکر برشمرد و حضور کارگران و جهادگران سنگر تولید در محافل قرآنی را رویکرد این مسابقات عنوان کرد.

استقبال پرشور از مسابقات قرآنی

منصور همدان‌نژاد مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر نیز در حاشیه آیین افتتاحیه، حضور کارکنان صنعت نیشکر را در مسابقات قرآنی پرشور ارزیابی کرد و آن را فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ قرآنی در میان خانواده نیشکر و شکوفایی استعدادهای قرآنی دانست.

اعلام برگزیدگان مسابقات قرآنی

بر اساس این گزارش، در رشته ترتیل، محمد کرملاچعب از کشت و صنعت امام خمینی(ره) مقام اول را کسب کرد، مسلم خسری از کشت و صنعت امیرکبیر و مصطفی کعبی از کشت و صنعت امام خمینی(ره) به ترتیب حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند.

همچنین در رشته تلاوت تحقیق نیز سیّد جعفر ملبوب و محمد دغاغله از کشت و صنعت دعبل خزاعی توانستند به مقام‌های اول و دوم دست یابند و محمود دغاغله از کشت و صنعت دهخدا مقام سوم را از آنِ خود کرد. اولین دوره مسابقات قرآنی صنعت نیشکر سال گذشته به میزبانی کشت و صنعت نیشکر دهخدا برگزار شد.

حافظان و قاریان کلام وحی در بخش‌های مختلف صنعت نیشکر مشغول فعالیت هستند و در مسابقات سراسری و بین‌المللی قرآن کریم توانسته‌اند با کسب عناوین برتر، افتخارآفرینی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار