فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری ۲۸۶ سارق حرفه‌ای و ۱۵ مالخر با اجرای طرح ضربتی مقابله با سرقت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵ 23 February 2023

سردار سید محمد صالحی در مراسم رونمایی از دستاوردهای طرح ضربتی مقابله با سرقت که امروز (۴ اسفندماه) در اهواز انجام شد، اظهار کرد: بنا بر تدبیر فرمانده فراجا طرح تشدید مقابله با سرقت، شناسایی و دستگیری سارقان مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار، خریداران اموال مسروقه یا در اصطلاح مالخران، به مدت چهار روز در خوزستان به ویژه در اهواز اجرا شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با تلاش شبانه‌روزی همکاران پرتلاش فرماندهی انتظامی خوزستان و با انجام اقدامات تخصصی خوب، اجرای این طرح دستاوردهای خوبی داشته است.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در طول مدت اجرای این طرح ۲۸۶ سارق حرفه‌ای دستگیر شدند که ۱۲۲ نفر از این تعداد دارای سابقه‌های مکرر سرقت بودند. ۱۵ مالخر نیز شناسایی و دستگیری شدند.

وی تصریح کرد: درخواست نیروی انتظامی از مراجع قضایی این است که برای سارقان سابقه‌دار اشد مجازات را در نظر بگیرد.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: اجرای این طرح تا زمان رفع دغدغه‌های مردم در حوزه سرقت و تامین امنیت پایدار در سطح استان خوزستان تداوم خواهد داشت اما مردم باید بدانند لازمه تحقق امنیت پایدار مشارکت همه سازمان‌ها و نهادهای متولی تامین نظم و امنیت است. به‌ویژه دستگاه‌هایی که در امر پیشگیری از سرقت وظایفی برعهده دارند باید به وظایف خود عمل کنند. همچنین نیازمند مشارکت خوب مردم هستیم تا شاهد امنیت پایدار در خوزستان باشیم.

وی عنوان کرد: با حمایت و پیگیری‌های استاندار خوزستان کمپ ماده ۱۶ (محل نگهداری معتادین متجاهر) نیز راه‌اندازی شده که روزانه معتادان متجاهر و خرده‌فروشان توسط همکاران جمع‌آوری و به این کمپ منتقل می‌شوند.

صالحی بیان کرد: با توجه به اینکه تامین امنیت و رفع دغدغه‌های شهروندان به ویژه در بحث مواد مخدر و احساس ارتقای امنیت یکی از مطالبات جدی مردم از پلیس است، این کار تداوم می‌یابد تا این افراد از سطح جامعه جمع‌آوری و چهره شهر از وجود این افراد پاکسازی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار