به مناسبت دهه مبارک فجر ؛
به مناسبت دهه مبارک فجر از پنج دستگاه اتوبوس حمل و نقل شهری با اعتبار ٢١٠ میلیارد ریال در آبادان رونمایی شد.
کد خبر: ۱۰۹۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲ 05 February 2023

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، شهردار آبادان در این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا غببشاوی امام جمعه شهرستان،دکتر مختار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،دکتر عباسپور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان،سرهنگ کشوری فرمانده فراجا شهرستان،اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مسئولین برگزار گردید ، با تبریک ايام الله دهه فجر و ولادت امیرالمومنین (ع) گفت: ١٦ دستگاه اتوبوس به صورت مشارکتی بین دولت و شهرداری آبادان خریداری شد که امروز پنج دستگاه تحویل گرفته شد و امیدواریم طبق وعده‌های داده شده، ديگر اتوبوس ها نیز طی ماه های آینده به ناوگان حمل و نقل آبادان اضافه شود.

وی اظهار داشت: این اقدام با پیگیری های نمایندگان محترم مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر و مراجعه چندین نوبت به تهران به صورت مستمر،صورت پذیرفت.علاوه برآن رویکرد شورای شهر و شهرداری آبادان به موضوع حمل و نقل عمومی مثبت است و با وجود مشکلات اقتصادی شاهد خرید و بکارگیری اتوبوس‌های جدید و همچنین بازسازی تعدادی از اتوبوس‌های قدیمی در شهر هستیم که امیدواریم این اقدام منجر به افزایش رضایت‌مندی شهروندان شود.

شهردار آبادان افزود: برای دستیابی به حمل و نقل پایدار شهری در تلاش هستيم تا از این طریق دسترسی عادلانه، ایمن و متناسب برای تمام شهروندان فراهم گردد.

کاوه‌پور گفت: در ٢ ماه گذشته و با انجام بهسازی و نوسازی چندین اتوبوس مینی بوس، پنج خط جدید که در بعضی مناطق خدمات رسانی انجام نمی‌شد فعالیت خود را در راستای خدمات رسانی به شهروندان آباداني آغاز کردند و امیدواریم با اضافه شدن اتوبوس‌های جدید خدمات رسانی گسترده شود و آمادگی داریم روستاهای اطراف آبادان را نیز سرویس دهی کنیم.

وی بیان کرد: برخی ایستگاه‌های انتظار در آبادان نیاز به بازسازی و نوسازی داشتند که این عملیات توسط سازمان اتوبوسرانی در حال انجام است.

شهردار آبادان در پايان با اشاره به آغاز لکه گیری معابر در این شهر گفت: با توجه به اینکه حجم کار بسیار زیاد است هفت هزار بسته آسفالت آماده خریداری شد تا در مناطق مختلف شهر مورد استفاده قرار گیرند و تلاش داریم تا پایان سال درصد بالایی از چاله‌های شهر را مورد لکه گیری قرار دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار