شهردار منطقه ۲۰ تهران (شهرری) اعلام کرد: تمهیدات و خدمات رسانی ویژه‌ای به احیاداران در شب‌های قدر به ویژه حرم عبدالعظیم حسنی (ع) پیش‌بینی شده‌است.
کد خبر: ۱۰۹۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹ 05 April 2023

به گزارش تابناک تهران، سیدمحمد ناظم رضوی در دیدار با حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی امام جمعه شهرری ضمن تبریک سال نو و بهار قرآن، از آماده سازی پهنه‌های پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و تامین امکانات رفاهی و خدماتی ویژه احیاداران در مراسم شب های قدر خبر داد.

این مسئول با اشاره به اینکه در لیالی قدر میزبان خیل عظیمی از شهروندان هستیم، آماده سازی و ساماندهی مشکلات تردد، مکان‌یابی برای پارک وسایل نقلیه و دسترسی آسان زائران به مقاصد مورد نظر را از جمله تمهیدات ترافیکی برای شب های قدر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه به منظور سرویس‌دهی مناسب به زائران، با هماهنگی سازمان ها و ادارات ذیربط خطوط اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو از زمان افطار تا سحر در این محدوده آماده خدمت رسانی به شهروندان است، افزود: به منظور سهولت تردد و دسترسی شهروندان و زائران، کلیه مبادی اصلی و فرعی منتهی به حرم در ۱۴ نقطه از جمله خیابان های سلمان فارسی، شهید بغدادی و آستانه با اطلاع قبلی مسدود می شود.

ناظم رضوی همچنین با اشاره به پیشرفت طرح های شهری در سال گذشته اظهار داشت: به منظور رسیدگی به محلات کم‌برخوردار، طرح های توسعه محله ای در قالب مستمر و غیرمستمر پیش بینی شده است.

شهردار منطقه ۲۰ تهران (شهرری) با بیان اینکه اعتبار بودجه سال ۱۴۰۱ به مناطق کم برخوردار پایتخت ۱۸۶ درصد افزایش داشته است، گفت: طرح های پیش بینی شده بر اساس مطالبات و درخواست های شهروندان و پیشنهاد نخبگان محلی و شورایاری ها در قالب طرح رصد و قرار خدمت در ردیف های بودجه مناطق ۲۲ گانه گنجانده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار