مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بیش از ۹۰ درصد معابر مسکن مهر شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر تا مهر ماه سال جاری آماده سازی و به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۰۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳ 15 April 2023

محمدحسین پناهی فر روز شنبه در نشست شورای مسکن استان خوزستان که در استانداری برگزار شد با تاکید بر انجام الزامات تسریع در بحث نهضت ملی مسکن اظهارکرد: در زمینه طرح نهضت ملی مسکن باید همه دستگاه‌های اجرایی متولی دست به دست هم دهند تا عملیات اجرایی ساخت مسکن با شتاب بیشتری همراه شود.

پناهی فر با اشاره به اهمیت هم افزایی میان دستگاه های خدمات رسان در تامین مسکن برای شهروندان گفت: دستگاه‌های اجرایی باید نهضت ملی مسکن را اولویت نخست خود قرار دهند و با همگرایی و تعامل در کنار یکدیگر این طرح را در استان به اجرا برسانند.

وی همچنین در این نشست آخرین وضعیت مسکن مهر و روند پیشرفت پروژه‌ها در شهرهای مختلف استان را تشریح کرد و بخش عمده موانع در این زمینه را در حوزه مسکن مهر تعاونی ساز و تفاهم نامه های سه جانبه عنوان کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه در حدود ۱۷ هزار واحد مسکن مهر هنوز تحویل داده نشده است افزود: از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۸ حدود ۵۰ هزار واحد مسکونی به متقاضیان تحویل شده و از سال ۱۳۹۸ تاکنون ۱۰ هزار و ۳۶۰ واحد تحویل داده شده است.

وی همچنین در ادامه این نشست گزارشی از اعطای تسهیلات ساخت مسکن به متقاضیان خودمالکی به تفکیک بانک‌های عامل ارایه داد.

بر اساس این گزارش، استاندار خوزستان در این نشست اعلام کرد که خوزستان باید در اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو اولین ها باشد و باید با افرادی که باعث کاهش سرعت در اجرای این طرح هستند برخورد شود.

برچسب ها: مسکن مهر ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار