به گفته معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی کرمانشاه، برای تعطیلات عید فطر ۷۵ درصد ظرفیت مراکز اقامتی کرمانشاه پُر شده است.
کد خبر: ۱۱۰۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱ 20 April 2023

به  گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا علی صابر، با اشاره به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر، اظهارکرد: با توجه به این تعطیلات، شاهد یک موج مسافرت در این روزها خواهیم بود، بنابراین تمهیدات لازم برای میزبانی از گردشگران در استان اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: در مراکز اقامتی استان حدود ۶ هزار تخت آماده پذیرش گردشگران در این ایام هستند که از این ظرفیت، حدود هزار تخت مربوط به خانه مسافرها است.

معاون گردشگری استان با بیان اینکه در آستانه عید فطر ۷۵ درصد ظرفیت مراکز اقامتی استان پُر شده است، گفت: در مناطقی مانند اورامانات و بویژه در شهرستان پاوه ظرفیت مراکز اقامتی بصورت ۱۰۰ درصدی پر شده و در مرکز استان هم این مزان حدود ۹۰ درصد است.

وی به آمادگی اماکن تاریخی، موزه ها و مراکز تفریحی و گردشگری استان نیز برای بازدید گردشگران در این ایام اشاره کرد و افزود: ساعت کار موزه ها و اماکن تاریخی کرمانشاه در تعطیلات عید فطر از ۸ صبح  تا ۲۰ عصر خواهد بود، اما در تلاشیم ساعت کاری مجموعه تفریحی توریستی تاق بستان را افزایش دهیم.

صابر اضافه کرد: همچنین دفاتر خدمات مسافرتی استان برای این ایام تورهای طبیعت گردی و استان گردی راه اندازی کرده اند که گردشگران می توانند از این خدمات هم استفاده کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: سامانه ۰۹۶۲۹ هم در این ایام برای رسیدگی به شکایت گردشگران راه اندازی شده تا اگر از یک واحد صنفی شکایت داشتند، از طریق این سامانه شکایت خود را ثبت کرده تا به آن رسیدگی شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار