مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای برگزاری رویدادهای متنوع گردشگری در استان خبر داد و گفت: برگزاری این رویدادها به توسعه گردشگری و جذب گردشگران کمک می کند.
کد خبر: ۱۱۰۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴ 26 April 2023

 رحمت الله جلیلیان
داریوش فرمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: جشنواره های اسب کورد،غذاهای سنتی رویداد روز جهانی چوب و روز ملی کرمانشاه از جمله رویدادهای مهمی است که در صدد برگزاری آن و جذب گردشگران به استان کرمانشاه هستیم. 
 
وی از تلاش برای برگزاریِ رویداد "روز جهانی چوب" به صورت بین المللی خبر داد و گفت: این برنامه ٢٠ خرداد ماه و در محوطه تاریخی طاق بستان برگزار می شود. 
 
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از رایزنی با انجمن صنفی و برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره اسب کورد در اردیلهشت ماه خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه کرمانشاه شهر خلاق خوراک است، جشنواره غذا به میزبانی
کرمانشاه برگزار می شود. 
 
وی گفت: برنامه "روز کرمانشاه" ۵ مرداد با معرفی کرمانشاه و نقش آن در جنگ و دفاع مقدس برگزار می شود.  
 
وی همچنین از خدمات دهی به گردشگران خبر داد و گفت: در جشنواره غذا از شهر رشت و استان های همجوار دعوت می کنیم و اطلاع رسانی به آژانس ها و دفاتر خدمات مسافرتی برای برگزاری تورهای گردشگری در هنگام اجرای این جشنواره خواهیم داشت. 
 
فرمانی تاکید کرد: از مباحث مهم جذب گردشگر برگزاری رویدادهای گردشگری است که منجر به حضور گسترده گردشگران و توسعه این امر می شود.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار