در گفتگو با مسئول تعاون روستایی شهرستان هویزه مطرح شد:
مسئول تعاون روستایی شهرستان هویزه از آمادگی کامل این اداره برای خرید محصولات کشاورزی کشت پائیزه ( گندم و کلزا) مازاد بر نیاز کشاورزان در ۲ مرکز خرید این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۲۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶ 11 April 2023
به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان خوزستان سلمان چنانی گفت: نگاه و رسالت ما در خرید محصولات کشاورزی شامل محورها و شاخص های مختلفی است که مهمترین آنها توجه به خودکفایی و افزایش تولید، توجه به رونق اقتصاد و اشتغالزایی، توجه به امنیت غذایی مردم و سایر مولفه های دیگر است.
وی ادامه داد: از این رو در تلاش هستیم با توجه به اینکه در آستانه برداشت و خرید محصول مهم گندم هستیم، با تلاشی مستمر و با دقت کافی خرید مناسبی که هم دارای کیفیت باشد و هم دارای کمیت انجام دهیم.
مسئول تعاون روستایی شهرستان هویزه بیان داشت: طبق براورده ها پیش بینی می شود تعاون روستایی شهرستان هویزه در ۲ مرکز خرید خود امسال رقمی بیش از ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری نماید، این در حالی است که در سال گذشته ۳۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده بود.
وی افزود: یکی دیگر از اتفاقات مهم در خرید سال جاری اضافه شدن یک مرکز خرید برای تسهیل در روند خرید می باشد، زیرا در سال گذشته با یک مرکز خرید به استقبال برداشت گندم رفته بودیم که امسال با توجه به بارندگی های خوبی که صورت گرفته و فراوانی محصول ۲ مرکز را آماده خرید گندم کشاورزان کرده ایم.
'گفتنی است در سال جاری طبق براوردها گندم تولیدی شهرستان هویزه ۹۵ هزار تن می باشد که بخشی از این محصول را شهرستانهای اطراف از جمله دشت آزادگان و حمیدیه خریداری می کنند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار