مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: عملیات ساماندهی و توسعه شبکه برق ۵۷ روستای کلانشهر اهواز با اعتباری بالغ بر۳۵۰ میلیارد ریال انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۲۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸ 30 April 2023

عبدالحمید عباس شیاری اظهار کرد: به منظور حفظ پایداری شبکه و افزایش قدرت مانور، عملیات ساماندهی و توسعه شبکه برق ۵۷ روستا از توابع کلانشهر اهواز با اعتباری بالغ بر ۳۵۰میلیارد ریال آغاز شد.

وی افزود: امروزه نمی‌توان اهمیت خدمات زیربنائی همچون شبکه‌های برق را در توسعه نادیده گرفت و این مهم در مناطقی با شرایط آب و هوایی گرم از درجه اهمیت بیشتری برخوردار است.

شیاری تصریح کرد: بکارگیری تجهیزات نوین در زمینه تامین برق یک نیاز و ضرورت مهم است که در این راستا تعداد ۴۶ دستگاه کلید گازی RTU با هدف افزایش قدرت مانور و کاهش زمان خاموشی در روستاهای مسیر غیزانیه، روستاهای مسیر جاده خرمشهر، روستاهای مراونه، کریشان، روستای دهکده شهرستان حمیدیه، روستای دغاغله واقع در شمال غرب و روستای عماشیه ۱ نصب شد.

وی بیان کرد: این عملیات با اهدافی همچون تحقق چشم انداز ۱۴۱۰ و رسیدن به ۹۹ دقیقه خاموشی اجرا می‌شود و در این راستا احداث خط ارتباطی حدفاصل روستای نزهه تا دوراهی عوده، تعدیل بار ترانس‌های پربار روستاهای غیزانیه بزرگ، نزهه، عوده، اصلاح فیدر پر عارضه مسیر روستاهای نزهه، چمبه، ابوصلبیخات، عبدسید، منیثر، اصلاح و بهینه‌سازی روستاهای دامغه بزرگ و کوچک، روشنایی عمر، یریبیعه، روستای چای سودان و حفیره تا شریفات، روستای نزهه عین الزمان و حمیره، روستای خیط مشرحات ملچ مدینات در دستور کار قرار داشت که عملیات ساماندهی و اصلاح و توسعه آن‌ها به اتمام رسیده و آماده عملیاتی شدن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار