استاندار کرمانشاه، از سازه بیمارستان صحرایی کانتینری، ۸۰ تخت‌خوابی (ع) سپاه پاسداران بازدید کرد.
کد خبر: ۱۱۰۴۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹ 11 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، استاندار، رییس دانشگاه و معاونین درمان و غذا و دارو به همراه فرمانده قرارگاه عملیاتی نجف امروز از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جدید امام حسین(ع) و همچنین بیمارستان سیار این مرکز (کانتینری سپاه پاسداران) بازدید کردند.

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در حاشیه بازدید از بیمارستان جدید ۲۵۰ تختخوابی امام حسین (ع) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فاز توسعه‌ای بیمارستان امام حسین(ع) یک مجموعه تخصصی و فوق‌تخصصی و بسیار پیشرفته است و با توجه مرکزیت خدماتی و درمانی کرمانشاه در غرب کشور یک اولویت جدی برای استان محسوب می‌شود.

صحرایی افزود: این بیمارستان دارای ۳ هزار متر زیربنا است و تاکنون از ۷۰ درصد پیشرفت برخوردار است.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: متأسفانه این پروژه مهم به دلیل‌ مشکلات مالی متوقف شده است و با توجه به اهمیت آن، تامین اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه به عنوان یک اولویت همزمان توسط مدیریت ارشد استان و مجموعه سپاه پیگیری می‌شود.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: این بیمارستان در نوع خود بسیار پیشرفته است و به لرزه‌گیر مجهز است و در زلزله‌های بسیار شدید هم می‌تواند به ارائه خدمات عادی خود ادامه دهد.

استاندار کرمانشاه در ادامه از، سازه بیمارستان صحرایی کانتینری که شامل ۱۳ کفی ۱۳ متری است و با اتصال به همدیگر به یک بیمارستان ۸۰ تخت‌خوابی تبدیل می‌شود و همچنین قابلیت ارتقا به ۱۲۸ تخت به عنوان بزرگ‌ترین بیمارستان متحرک کشور را دارد؛ بازدید کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار