امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: خانواده معظم شهدا مایه عزت، عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۱۱۰۶۱۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷ 20 May 2023

نقش شهید نشان دادن مسیر و راه به جامعه استبه گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز شنبه در سفر به شهرستان دره شهر و دیدار با خانواده شهید حقعلی شیرمحمدی و اردشیر هنجاری اظهار داشت: اهمیت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از وظایف اصلی ماست.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون خانواده های معزز شهدا هستیم، افزود: به تعبیر امام راحل شهدا چشم‌ و چراغ جامعه هستند، نقش شهید نشان دادن مسیر و راه به جامعه و نقش رهبری است که مسوولیت و رسالت بزرگی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بیان کرد: همه در قبال خون شهدا مسوول هستیم چرا که شهدا برای عزت ما نظام و انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند، خداوند توفیق دهد که ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: برای آن که بتوانیم از عزت و اقتداری که به برکت خون هزاران شهید به دست آمده حراست کنیم باید مسیر شهدا را ادامه داده و فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از گذشته در جامعه ترویج دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام صبح امروز شنبه در بدو ورود به شهرستان دره شهر مورد استقبال امام جمعه و فرماندار این شهرستان قرار گرفت.

حجت الاسلام کریمی تبار در بدو ورود به این شهرستان با حضور در مزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

وی به همراه مسولان فرهنگی و اجرایی این شهرستان با خانواده ۲ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس دیدار کرد.

شرکت در گردهمایی ائمه جمعه استان ایلام از دیگر برنامه های سفر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به شهرستان دره شهر است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار