معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام ؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: دستگاه‌های اجرایی و اداری ذیربط موظف هستند موانع پیش روی اجرای پروژه بلوار پژوهش و مسیر دسترسی به بیمارستان رازی شهر ایلام را در اولویت قرار دهند و نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام کنند.
کد خبر: ۱۱۰۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ 20 May 2023

به گزارش تابناک ایلام؛  سعید هژبری  در نشست بررسی و رفع موانع پیش‌روی تکمیل پروژه بلوار پژوهش و مسیر دسترسی به بیمارستان رازی شهر ایلام اظهار کرد: مشاور این پروژه تمام محدودیت‌ها و موانع پیش‌روی اجرای این مسیر را برآورد و دستگاه‌های اجرایی و اداری موظف هستند موانع پیش روی اجرای این پروژه را در اولویت قرار داده و نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این پروژه برای استفاده عموم مردم است و تمام حق و حقوق آنها در نظر گرفته می‌شود، افزود: فرآیند پیگیری، کارشناسی و تملک زمین‌های این مسیر بر عهده راهداری و راه و شهرسازی است که معارض این مسیر را برطرف نمایند.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: مسیر دسترسی به بیمارستان رازی از درب ورودی دانشگاه ایلام، یک هزار و ۷۰۰ متر است که یک هزار و ۲۰۰ متر آن معارض ندارد که عملیات اجرایی آن باید به صورت فوری آغاز شود.

هژبری گفت: بلوار پژوهش برای استفاده دانشگاه‌های ایلام و علوم پزشکی، بیمارستان رازی و همچنین مراجعان مرکز تفریحی سیاحتی بام ایلام احداث شده اما به دلیل اجرایی نشدن کامل این بلوار، مشکلاتی پیش آمده است.

وی با بیان اینکه در نحوه تکمیل این بلوار، حقوق مردم، شهروندان و مالکان در نظر گرفته شود، تاکید کرد: تا زمان اجرای لاین دوم بلوار، پلیس راهور این مسیر را تحت پوشش کنترل ترافیک قرار دهد تا حداکثر استفاده از مسیر فعلی انجام شود.

هژبری همچنین خواستار آسفالت مسیر عبوری روستای هفت‌چشمه شد و ادامه داد: تا زمانیکه هیأت دولت نتیجه نهایی الحاق این روستاها به شهر ایلام را ابلاغ می‌کند، خدمات‌رسانی به این روستاها طبق روال گذشته انجام می‌شود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار