مدیر بورس منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت: در معاملات این هفته تالار منطقه‌ای کرمانشاه، تعداد ۱۱۶ میلیون سهم و حق تقدم، به ارزش ۵۰۲ میلیارد ریال معامله شد.
کد خبر: ۱۱۰۶۳۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ 21 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم محمد بهمن، اظهار داشت: در معاملات هفته منتهی به 27 اردیبهشت ماه در تالار منطقه‌ای کرمانشاه، تعداد 116 میلیون سهم و حق تقدم، به ارزش 502 میلیارد ریال معامله شد.

بهمن گفت: در پایان معاملات هفته گذشته شرکت‌های بهساز کاشانه تهران، تولید محور خودرو، کی‌بی‌سی، لیزینگ ایران و شرق، تولیدی شیشه رازی، بانک دی و صندوق س.آرمان آتی کوثر-د بیشترین تقاضای خرید را داشتند.

وی عنوان کرد: همچنین در این هفته شرکت‌های صنعتی بهشهر، سایپا دیزل، زامیاد، بهساز کاشانه تهران، بانک دی، صندوق س همای آگاه- ثابت و اسناد خزانه اسلامی بیشترین تقاضای فروش را داشتند.

بهمن گفت: در معاملات این هفته تالار منطقه‌ای کرمانشاه، بیشترین ارزش معاملات را شرکت‌های صنعتی بهشهر، بهساز کاشانه تهران، لیزینگ ایران و شرق و بانک دی به خود اختصاص دادند.

وی افزود: کلاس‌های آشنایی با فرایند سرمایه‌گذاری، بورس و مفاهیم آن به صورت رایگان برگزارمی‌شود و علاقه‌مندان در صورت تمایل به حضور در این دوره‌ها می‌توانند با شماره 38254527 تماس بگیرند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار