کد خبر: ۱۱۰۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳ 11 June 2023
به گزارش تابناک مازندران ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: هفته جهاد کشاورزی امسال 48 پروژه کشاورزی با اعتبار 542 میلیارد تومان در استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

 حسن عنایتی کلیجی اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی (21 تا 27 خرداد)، 48 پروژه تولیدی، زیربنایی و صنایع کشاورزی مازندران با 542 میلیارد و 755 میلیون تومان اعتبار افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ زنی می‌شود.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه این پروژه‌ها به منظور افزایش تولید، حفظ و پایداری امنیت غذایی و ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی افتتاح و بهره برداری می رسد، افزود: پروژه های افتتاحی بخش کشاورزی برای 198 نفر ایجاد اشتغال مستقیم کرده و 51 روستا با 4 هزار و 545 خانوار از مزایای آن برخوردار می‎‌شوند.

 

عنایتی با بیان اینکه 27 پروژه زیربنایی آب و خاک در هفته جهاد کشاورزی امسال افتتاح خواهد شد، اضافه کرد: احداث ایستگاه پمپاژ، تجهیز چاه آب زراعی، تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری، مرمت و بهسازی آببندان، احداث کانال و زهکش آب زراعی از طرح های زیربنایی است که در این ایام افتتاح می شوند.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: دو طرح تولید خوراک دام و طیور، یک طرح مرغ مادر، دو طرح مرغداری گوشتی، یک پروژه پرواربندی بره و یک طرح جوجه کشی از پروژه های افتتاحی هفته جهاد کشاورزی امسال استان در بخش دام و طیور است.

 

وی به افتتاح و بهره برداری سه طرح بسته بندی برنج و میوه تازه و یک سردخانه بظرفیت یک هزار و 500 تن در بخش صنایع کشاورزی اشاره کرد و گفت: دو طرح گلخانه سبزی و صیفی، چهار پروژه احداث گلخانه و چهار پروژه گلخانه لیموترش از طرح های بخش باغبانی است که در این ایام افتتاح و بهره برداری می شوند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار