تابناک هرمزگان- مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان با اشاره به اینکه ۳۰ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه برق جزایر خلیج‌فارس اختصاص یافت، گفت: حدود ۲۰ میلیارد تومان از ردیف‌های بودجه سال گذشته برای برق جزایر جذب شد و درحال حاضر نیز یک پروژه ۱۰ میلیارد تومانی در جزایر از محل اعتبارات سفر رییس جمهور در دست اجرا است.
کد خبر: ۱۱۰۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳ 12 June 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// محمد کریمی اظهار کرد: در حوزه جزایر خلیج‌فارس منابع خوبی برای اصلاح شبکه‌های برق انجام شد و ۱۰۰ درصد شبکه‌های برق تنب بزرگ و ۸۰ درصد شبکه‌های برق تنب بزرگ نیز اصلاح شد.

وی بیان کرد: شبکه‌های برق و پست‌های هوایی و زمینی جزیره ابوموسی نیز به طور کامل اصلاح شده است و حدود پنج کیلومتر از شبکه‌های فرسوده این جزیره نیز در دست اجرا است که این طرح هم‌اکنون شروع شده و حدود ۲ هفته آینده تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان اظهار کرد: در جزیزه لارک نیز اتفاق خوبی صورت گرفته و بنیاد مستضعفان کارهای خوبی در این جزیره انجام داده و در حال حاضر مشغول نصب چهار دستگاه مولد یکهزار و ۶۷۰ کیلوواتی در این جزیره است که تا قبل از پیک تابستان قول دادند این مولدها وارد مدار شود.

کریمی، همچنین بهره‌برداری و نگهداری از شبکه های برق جزایر خلیج فارس را یکی از وظایف این شرکت دانست و گفت: این اقدام در جزیره های تنب بزرگ و تنب کوچک، ابوموسی، هنگام، لارک، فارور، قشم و هرمز درحال انجام است.

وی همچنین به طرح هوشمندسازی و رصدپذیری برای مشترکان اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۱۰۰ دستگاه کلید هوشمند در حوزه فشار متوسط در نقاط مختلف استان نصب کردیم که قابلیت قطع از راه دور را دارند.

استان هرمزگان هم اکنون ۷۴۸ هزار مشترک برق دارد که ۸۲ درصد در بخش خانگی هستند؛ بیشترین مصرف (۶۱ و هشت دهم درصد) برق استان در اوج پیک در فصل تابستان مربوط به بخش خانگی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت توزیع برق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار