ستاد اربعین حسینی در مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان با همراهی و مشارکت ۱۲ استان معین روز چهارشنبه تشکیل شد تا مسیر ارائه خدمات درمانی و سلامت به زائران اربعین در ۲ مرز شلمچه و چذابه هموارتر شود.
کد خبر: ۱۱۱۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹ 15 June 2023

در نخستین نشست ستاد اربعین حسینی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان، پیشنهادهای معاونان و تعدادی از روسای اداره‌های ستاد مدیریت درمان خوزستان در خصوص نحوه راه‌اندازی موکب سلامت در ۲ مرز چذابه و شلمچه جهت ارائه خدمات بهتر درمانی به زائران بررسی شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در این نشست با اشاره به دستور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی مبنی بر برگزاری با شکوه اربعین حسینی و لزوم تکریم زائران در مرزهای چذابه و شلمچه گفت:همه امکانات درمانی مورد نیاز برای ۲ موکب سلامت و درمان در مرزهای چذابه و شلمچه به کار گرفته خواهد شد.

دکتر هدایت‌الله عبدی‌زاده به حضور ۱۲ استان تهران، هرمزگان، بوشهر، البرز، اصفهان، یزد، فارس، قم، چهارمحال و بختیاری،کهگیلویهو بویر احمد، بوشهر و لرستان به عنوان معین درمان تامین اجتماعی خوزستان برای پشتیبانی درمانی از زائران اربعین اظهار کرد: موکب درمانی تامین اجتماعی از اول تا ۲۳ شهریور، به صورت شبانه روزی با همیاری اداره کل تامین اجتماعی استان و با تمام امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی آماده ارائه خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع)خواهند بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان ابراز امیدواری کرد طبق برنامه تنظیمی و پیش‌بینی تجهیزات و امکانات، خدمات خوب و قابل توجهی به زائران در ۲ مرز بین‌المللی چذابه و شلمچه ارائه شود.

مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان دراربعین پارسال در ۲ مرز چذابه و شلمچه به سه هزار و ۹۰۰ زائر اربعین حسینی خدمات درمانی ارائه کرد.

۱۵شهریور ۱۴۰۲ مطابق با ۲۰ ماه صفر، روز اربعین حسینی است.

پارسال حدود ۱.۲میلیون هزار زاِئر اربعین حسینی از ۲ مرز شلمچه و چذابه راهی کربلای معلا شدند.

حرکت خودجوش زائران اربعین حسینی به سمت مرزهای چذابه و شلمچه به تدریج از اول ماه صفر شروع و چند روز مانده به روز اربعین حسینی به اوج خود می‌رسد.

حدود یک هزار و۵۰۰ موکب مردمی در مرزهای چذابه و شلمچه و مسیرهای ورودی به خوزستان به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه می‌کنند.

منبع/ایرنا

برچسب ها: اربعین ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار