به گفته معاون فرهنگی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه مراسم گرامیداشت سردار شهید حسین همدانی با حضور سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمانشاه برگزار می شود
کد خبر: ۱۱۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷ 13 October 2015
به گفته معاون فرهنگی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه مراسم گرامیداشت سردار شهید حسین همدانی با حضور سردار  سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمانشاه برگزار می شود

سرهنگ بهرام میرزایی در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه افزود: این مراسم صبح فردا (22 مهر) در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار می شود.

معاون فرهنگی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه بر اساس هماهنگی انجام شده این مراسم با حضور خانواده سردار شهید همدانی برگزار خواهد شد، گفت: سخنران ویژه این مراسم نیز سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

میرزایی افزود: از مسئولین استان و فرماندهان نظامی و انتظامی برای حضور در این مراسم دعوت شده است.

وی در ادامه هدف از برگزاری این مراسم را گرامیداشت یاد سردار شهید همدانی دانست و گفت: ایشان سال ها در استان کرمانشاه مسئولیت داشت و از فرماندهان این استان به شمار می آمد که بسیاری از همرزمان او در این استان زندگی می کنند.

میرزایی برگزاری مراسم بزرگداشت اینگونه افراد را در معرفی الگوها و چهره های شاخص به جامعه به ویژه نسل جوان موثر ارزیابی کرد.

به گزارش ایسنا؛ سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان حرم نقش تعیین کننده‌ای در حفظ و حراست حرم حضرت زینب (س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در جنگ تروریستی سوریه داشت که عصر روز پنجشنبه گذشته (16 مهر) در حین انجام ماموریت‌های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریست‌های داعشی به شهادت رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار