سرپرست فرمانداری اهواز گفت: عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت ۱۳ روستای دارای دهیاری در بخش اسماعیلیه اهواز با اختصاص قیر رایگان آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۱۱۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱ 19 June 2023

سید احمد موالی زاده دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای این طرح در روستاهای دارای دهیاری بیان کرد: بهسازی و آسفالت معابر و خیابان‌های روستاهای دب حردان، سکینه یک ، سطامیه، رامزیه یک، کاظمی یک، کاظمی دو، قجریه یک، قجریه ۲، تل اسود، خبینه سفلی، ملیحان، بیوض و مکسر با مشارکت فرمانداری و بخشداری اسماعیلیه اهواز و تامین قیر رایگان توسط بنیادمسکن انقلاب اسلامی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح ۹۲ هزار متر مربع از معابر و خیابان‌های این روستاها بهسازی و آسفالت می‌شود، ادامه داد: آسفالت معابر و خیابان‌های روستاها یکی از مطالبات مهم روستائیان است و با تاکید رئیس جمهور و استاندار خوزستان نیز بر تسریع در اجرای این طرح ها تاکید دارند.

سرپرست فرمانداری اهواز ادامه داد: تامین و تجهیز روشنایی معابر و خیابان‌های روستاهای سطامیه،صفحه دو، مگطوع، سکینه یک، سکینه دو، دب حردان، طاهریه دو، رامزیه یک، خبینه سفلی، تل اسود، بیوض یک، شمریه، بیت واوی، کاظمی یک، کاظمی دو، مزبان و قجریه یک نیز امسال اجرا شد.

موالی زاده بیان کرد: عملیات اجرایی بهسازی وآسفالت ۴۰ روستای فاقد دهیاری به عنوان بزرگترین پروژه روستایی استان خوزستان در روستاهای سه بخش مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه از توابع شهرستان اهواز با استفاده از اعتبارات ارزش افزوده و آلایندگی‌ها از اوایل اردیبهشت ماه آغاز شد که خرید دستگاه حمل زباله و ماشین آتش نشانی و روشنایی معابر در این طرح اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر رفع مشکلات و مطالبات مردم برای ایجاد رضایتمندی بیشتر گفت: با اجرای کامل این طرح‌ها، امسال شاهد جهش خوبی در حوزه بهسازی و آسفالت معابر و خیابان‌های روستاهای اهواز خواهیم بود.

بخش اسماعیلیه اهواز با ۵۰ روستا، بالغ بر ۲۵ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار