رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: اولویت نخست شهروندان اهواز براساس گزارش گیری از سامانه ۱۳۷ شهرداری، آسفالت و لکه‌گیری معابر این کلانشهر است.
کد خبر: ۱۱۱۱۱۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰ 20 June 2023

سیاوش محمودی بیان کرد: شورای اسلامی شهر اهواز نیز در این زمینه به تکلیف خود عمل کرده و ۱۰ هزار میلیارد ریال در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری اهواز برای آسفالت ، روکش و ترمیم حفاری‌ خیابان‌ها و معابر این شهر تصویب شده است.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر اهواز از ابتدای فعالیت خود، این مطالبه شهروندان را به طور جدی مورد توجه قرار داد افزود: این شورا در بودجه پارسال شهرداری اهواز چهار هزار میلیارد ریال اعتبار تصویب کرد که بیش از یک میلیون و ۱۰۰ مترمربع از خیابان‌ها و معابر این شهر آسفالت و روکش آسفالت شد.

وی پیش بینی کرد امسال ۲.۵ میلیون متر مربع از معابر و خیابان‌های سطح شهر اهواز آسفالت و لکه‌گیری شود.

رییس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: کیفیت آسفالت خیابان‌ها و معابر سطح شهر اهواز مورد توجه این شورا است تا رضایت خاطر بیشتر شهروندان فراهم شود.

سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ مجموعه شهرداری، آماده دریافت درخواست، ایده، مشکلات و نظرات شهروندان از طریق تلفن، اپلیکیشن تلفن همراه، پورتال اینترنتی و پیامک است و به شهروندان برای پیگیری کد پیگیری ارایه می‌دهد.

برگزاری همایش بررسی علل بروز خرابی‌های زودرس آسفالت

محمودی گفت: مرکز پژوهش و مطالعات شورای اسلامی شهر اهواز همایش "بررسی علل بروز خرابی‌های زودرس در رویه‌های آسفالتی و راهکارهای اجرایی آن" را با حضور دکتر احمد منصوریان دانشیار مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، شهرداران ،مدیران ارشد و میانی اجرایی این عرصه روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ در محل سالن اجتماعات هتل نیشکر برگزار می‌کند.

وی افزود: این همایش با هدف ارتقای دانش فنی و اجرایی مجریان و شناسایی علل خرابی‌های زودرس در رویه های آسفالتی به همراه راهکارهای اجرایی به صورت تحقیقاتی و آموزش تخصصی برگزار می‌شود.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار