تفاهم نامه احداث پروژه پنج هزار و ۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن شهر کرمانشاه بین استانداری کرمانشاه، بنیاد مستضعفان و اداره کل راه و شهرسازی استان امضا شد تا این طرح بزرگ پس از سه سال رکود احیا شود.
کد خبر: ۱۱۱۱۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹ 22 June 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا استاندار کرمانشاه در جلسه‌ امضای این تفاهم نامه که با حضور مدیرعامل هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان و سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: مایه تأسف است که چنین ظرفیتی از سال ۹۹ معطل مانده، در شرایطی که امروز باید شاهد افتتاح این ساختمان‌ها می‌بودیم.

«محمدطیب صحرایی» با تاکید بر لزوم تکمیل و تحویل پروژه مسکن ملی به متقاضیان، افزود: باید از همه امکانات ملی و استانی برای پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن و برخورداری مردم استان کرمانشاه از خانه سالم و با قیمت مناسب استفاده کنیم.

وی هر روز تاخیر در اجرای این طرح را به زیان مردمی دانست که چشم انتظار تحویل گرفتن این واحدها هستند و یادآور شد: اگر در سال‌های گذشته فکری به حال تعیین تکلیف این واحدها می‌شد، اکنون تا این اندازه با افزایش هزینه ساخت آنها مواجه نبودیم.

استاندار کرمانشاه با قدردانی از همراهی بنیاد مستضعفان برای کمک به تعیین تکلیف این طرح، ابراز امیدواری در کوتاهترین زمان و با قیمت قابل قبول شاهد اتمام ساخت این واحدها باشیم تا در اختیار مردم قرار گیرد.

وی یادآور شد: روند پیشرفت پروژه پنج هزار و ۴۰۰ واحدی را به طور مستمر رصد خواهم کرد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به پایه گذاری بنیاد مستضعفان از سوی امام راحل برای کمک به محرومین و اقشار ضعیف جامعه گفت: ما از امکانات بنیاد برای کمک به مستضعفان استان بکار خواهیم گرفت و به دنبال فراهم کردن زمینه برای همکاری‌های هرچه بیشتر با بنیاد مستضعفان هستیم.

صحرایی در ادامه با اشاره به پروژه اداری تجاری طاق بستان و ساختمان پزشکان که توسط بنیاد مستضعفان در حال ساخت است، گفت: تکمیل و راه اندازی این پروژها به اشتغالزایی، کاستن از تراکم جمعیت در پارکینگ شهرداری و گسترش توریسم درمانی خواهد انجامی شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار